15 de maio de 2010

Mariquitas galegas

Xa sei que aos de fora da terra o título de certo que vos chamou a atención :) mas na Galiza chámanse mariquitas ás bonecas recortáveis de papel.

Padres Hispanos deíxanos unha fantástica colección de recortáveis onde podemos vestir aos nenos cos traxes típicos da Galiza (un pouco "descafeinados" é certo) más tamén coas vestimentas típicas doutras partes do mundo, un bo recurso para coñecer outras culturas. Podedes botarlle un ollo ao índice de lugares disponíveis aquí.



E xa aproveito e vos mando para o blogue de Esther que fixo unhas mariquitas alucinantes e xa que estamos poderíamos montarlle unha manifestación a ver se nos fai uns imprimíveis en B/N porque eu no sei na vosa, mas na miña casa ían tolear coa saia da Carolina :D
Es unha artista meniña, fiquei parva!! :O e non o dubides e acepta o dos oleos :)



~~~~~~

Ya sé que a los de fuera de la tierra el título seguro que os llamó la atención, pero es que en Galicia se les llama "mariquitas" a las muñecas recortables de papel.

Padres Hispanos nos proporciona una fantástica colección de recortables donde podemos vestir a los niños con los trajes típicos de Galicia (un poco "descafeinados" es cierto) pero también con las vestimentas típicas de otras partes del mundo, un buen recurso para conocer otras culturas. Puedes echarle un ojo al índice de lugares disponibles aquí.

12 comentários:

  1. Estám geniais!!! Se nom se me dera mal desenhar e tiver tempo ainda me animava a fazer mariquitas cos ofícios típicos do País: marinheiros, labregos, gaiteiros, peixeiras...
    Como nom é o meu, a ver se se anima esther porque é verdade que som alucinantes as que fixo: noraboa!!!

    ResponderEliminar
  2. Que bonito nombre para las queridas muñecas de papel.

    ResponderEliminar
  3. Son Preciosas y ¿sabes algo? en Extremadura (al menos en el sur) también se llaman mariquitas.

    Besitos

    Paula

    ResponderEliminar
  4. cernekernel é unha magoa que non haxa quen debuxe estas cousas para os nosos meniños, como che dixen eu quería facer unhas tarxetiñas cun horreo, un palleiro,... cousiñas da terra e tampouco teño quen mas fagha. O Sechu non creio, aínda que eu fun pedirllo i é que non lle sentou nada ven que o coliño se dea agora en castelán.

    Silvia y sabes cómo se dice mariquita en gallego? Xoaniña ¿no es precioso? (la X nuestra se lee como la "sh" inglesa).

    Paula y tú sabías que en Extremadura hay una zona (Val do Ellas) en la que hablan gallego? :D


    Besiñossssssss

    ResponderEliminar
  5. Bueno creía que hablaban una variedad linguística del portugués, no del gallego y no me pareció raro porque están en la frontera. Entonces es gallego. Voy a informarme de la historia, que me gustas esas curiosidades.

    Besitos
    Paula

    ResponderEliminar
  6. Non, non, viene de la reconquista que ya sabes que gallegos y asturianos fuimos colonizando hahaha

    besiñosssss

    ResponderEliminar
  7. Simpático o detalle das mariquitas.
    Gustoume o lagarto pintado da saia.
    Sabes que a Carolina da canción está inspirada na Bella Otero,Carolina Otero ?.
    Feliz día das Letras !.

    ResponderEliminar
  8. Paideleo, non sabía non, agora a canción ten outros matices :)
    Graciñas! moitos biquiños :*

    ResponderEliminar
  9. As mariquitas son ben doadas de facer...e ademais facelas e moi divertido...vou tentar facer esas que dicides...Eu tampouco sabía que a Carolina da saia era a Bella Otero...Un bico

    ResponderEliminar
  10. Son doadas de facer se sabes debuxar esther :)

    Un biquiño :*

    ResponderEliminar
  11. Vaaale...tes razón... a min facer as mariquitas paréceme doado, o que me parece complicado é facer os imprimibles eses que dis...non sabería nin por onde empezar...cando teña os debuxos hei pedirche que me aprendas...

    ResponderEliminar
  12. Yupiiiiiiiii, daquela non fai falla a mani que che ía montar pra ir pedirchas non? :D

    Tí cando teñas as imaxes, faslle unha foto frontal como se fosen para imprimir no escanner (e con boa resolución) e ma mandas e eu fágoche o imprimível para que o colgues do teu blogue, vale?

    Fainas en liñas, para que sexan máis baratas de imprimir e para que os cativiños lles poidan dar cor como gosten.

    Ai que iluuuuuuuuu, moitísimas grazas Esther (xa te liarei para outras cousas hahaha)

    bicassos!! :*

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails