14 de setembro de 2009

Por aquí ando

Teño tan abandonado o blogue! i é que ultimamente non sei onde van as horas mas sospeito que andan todas voando camiño de "Nunca Jamás", en todo caso prometo ir respostando aos vosos e-mails :)

As novidades blogueiras son que voltamos saír varias veces no ABC&123 e polo tanto xa facemos parte do seu apartado de colaboradores e síntome taaaan contenta, cando penso que houbo quen me dixo que como o meu blogue era en galego non chegaría a ninguén... E tamén saímos no "The Crafty Crow" hai un par de días, se non coñecedes esa fantástica páxina xa estades tardando en ir pois é unha estupenda recompilación de actividades para facer cos nenos. E xa para rematar a miña ledicia blogueira, a nosa Jacqueline invítame vía Carmiña a participar no seu novo blogue: Infantil - Aprender es fácil e eu marabíllome por todos estos agasallos e fico sen palabras, quen me ía dicer que acontecería todo isto hai un ano? quen me ía dicer que atoparía con xente tan marabillosa grazas ó blogue?
Grazas por acompañarme e arrincarme estos sorrisos, grazas por facerme sentir "importante" :)

Tamén foron pasando varias tendas pola miña coluna, espero que visitarades as creacións tan preciosas que fai a Lídia de Eco Jóias, a verdade e que eu non sabía que había sementes tan belas :) e agora anda por aquí RJ Charms que fai unhas cousas moi orixinais tamén, eu teño un colgantiño en prata e azul que fai as delicias da rapazada, que sempre tenta abrir e pechar as tesoiras (o meu coas tesoiras xa parece unha obsesión XD) e que escollín porque me pareceu tan "crafty"... :)

E falando de "craftear" (Marvan mátame!), o meu derradeiro proxecto rematado é unha coroa de feltro. Empreguei o patrón de Koala brains, mas como vedes non pechei a coroa coa típica goma forrada de tea que é o que soe empregar todo o mundo, senón que a miña vai cunha diadema do "todo a 100" (a falta de goma agudiza o inxenio hahaha).



E uns cantos blogues, con atraso mas non quero deixar de facerlles un oco.

10 comentários:

  1. Si que tienes un poco abandonado el blog ;)
    Volverán los proyectos semanales?

    ResponderEliminar
  2. jajaja!!!
    Craftear! buenísimo.
    Me ha encantado la corona que has crafteado ;)

    Lo de los idiomas, así por discutir un poquillo, es un tema complicado. Por un lado sería maravilloso que todos hablaramos un mismo idioma y nos entendieramos todos, y por otro lado la riqueza de cada idioma da un mundo lleno de diversidad que tenemos que aprender a tolerar. Yo a veces no sé cuál de las dos situaciones me gustaría más: todos un idioma o tantas diferentes.....
    Supongo que habrá que volver a buscar algún Esperanto ;
    Por cierto yo voto por Craftear en este nuevo Esperanto ;)

    ResponderEliminar
  3. Pues los proyectos espero que vuelvan a primeros de octubre, cuando estemos asentados-organizados en la rutina otoñal :)

    Marvan tienes tanta razón! todo no se puede tener, por un lado sería fantástico podernos entender todos pero por otro es una pena matar la cultura.
    De todas formas, yo creo que si se instaurara en el mundo un idioma único, con el tiempo aparecerían otra vez múltiples lenguas pues estas son los instrumentos de sus pueblos y crecen con ellos y sus circunstancias. Sólo hay que ver las variantes que hay de un mismo idioma según cambias de territorio :)

    besitossss

    ResponderEliminar
  4. Me encanta la tiara!!! También existe un patrón para la estrella?
    Besitiños!!

    ResponderEliminar
  5. Sí Moni, en el blog de Koala tenía el enlace a otro blog dónde habían hecho un tutorial :)

    besiños para tí también :)

    ResponderEliminar
  6. Aquí tienes o tutorial de la estrella Moni: http://zakkalife.blogspot.com/2009/01/craft-project-princess-wand.html

    besitossssss

    ResponderEliminar
  7. vouche contar que teño o exame a principios de novembro, estrañábame o silencio pero agradezo non ver atiborrado o bloglines de cousas, ains, é que non podo "perder tempo" (enténdase que agora que todo o que non sexa estudar é perder, snif, aínda que calceto algo) e dáme mágoa deixar a alguns sen ler

    ResponderEliminar
  8. Non teñas medo Oliviña que xa sei que andas coas opos, aínda que eu pensaba que estabas preparando para o Sergas e xa as tiñas para o mes que ven, aínda tes un mes máis logo :D.

    Eu ando fatal de tempo e o blogue abandonadiño tamén, ains.


    Un biquiño moi grande ruliña e tí tranquila, agora hai que estar para o que hai que estar ;)

    ResponderEliminar
  9. Pero que linda la corona!!!!Mucho más que las de la tienda y encima personalizable... A ver si me animo y hago una para Jana que le encanta disfrazarse de princesa...! (¿qué raro e inusual, no???)

    ResponderEliminar
  10. Pues ya ves que es superfácil de hacer, anímate :)

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails