9 de março de 2009

Diario dunha muller sinxela

Seguimos a tecer unha fermosa comunidade.
A estas mamás non lles chega cos carnavais, nin cos merendacontos, nin cos proxectos semanais, nin o martes mudo de Marvan, etc. Agora Silvia vennos liar co "Diario dunha muller sinxela" e nós gostamos tanto de ser liadas que a ver quen se resiste :D A única petición que fago é mudar o día para: o venres? porque non dou a basto hahahaha, os domingos "solto" o post cos participantes do proxecto semanal da semana, os luns publicamos (as veces con retraso ou con adianto) o proxecto semanal de cada unha, o martes temos o post sen palabras, o mércores eu teño o post do idem,... asi que se non é moito pedir para facelo a final da semana, así como resumo... (aquí imaxinádevos unha cariña de neniña boa suplicante :DDDD)


Diario de hoxe 9 (case 10) de marzo .
Acabo de rematar e xa é mañá, ou sexa, hoxe, 10 de marzo :LOL

Se miro pola xanela... Se miro agora vexo todo negro pero hoxe fixo un día estupendo, cun solciño e un ceo azul que deu gusto velo

Estou a pensar... en todo o que teño que facer, ben, máis ben en todo o que quero facer :) un enfeite para o baño, pintar o salón,...

Dentro das cousas que aprendemos, hoxe... pasámola facendo arquitectura caseira, lendo contos, recoñecendo palabras escritas,...

Síntome agradecida por... pola vida que levamos, só podo agradecerlle a Deus istos anos marabillosos que espero non muden nunca

Das cousas de comer salientar... que hoxe houbo merenda especial!! que é como lle chaman ós merendacontos

Teño posto... Buff, a estas horas xa o pixama hahaha, é de Women Secret, a parte de abaixo gris escura e a de arriba a raias grises escuras e outras máis claras e ten unha panteira rosa :) (mira que si algunha ten posto un igual!)

Estou a ler... pois empecei o último de Harry Potter mas estou a plantexarme empezar outra vez (creo que a terceira) a lelos todos dende o principio pois xa hai tanto que rematei o sexto que o teño esquecido e por outra banda como xa rematou a saga pois sería unha grande despedida!!

O que espero... Ui!! como se soe dizer: "Virgencita, que me quede como estoy"

Estou a crear... este ponto é delicado pois teño unha chea de proxectos pendentes, o último é un pendurico de feltro que me encargou unha amiga.

Estou a escoitar... ó meu home ó teclado do seu portátil, aquí o meu carón.

Por toda a casa... xoguetes, onde queira que mires

Unha das miñas cousas favoritas mmmm, encántame quedarme durmida vendo a tele, sobre todo cando sabes que te estás adurmiñando e abres os ollos pero sen resistencia, ate que ó fin réndeste ó sopor e deixaste levar por eses son de fondo que non te importan máis que para que te durman.

Algúns plans para o resto da semana... temos que ir mercar cousas para as obras que temos na casa.

Unha foto para compartir:
A maliña que me regalou o meu sobriño, encántame!, en realidade creo que é unha especie de neceser pero eu a uso para meter as miñas cousas de coser e poder levalas dun lado ó outro (dentro está o pendurico de corazóns do que falei arriba e que vou facendo ós poucos os domingos na casa dos meus pais).

Por se algunha quere mercala, é de Women Secret ;)

6 comentários:

  1. Meni, yo quería verte modelando la pijama ;D. Te imagine dandole duro a la computadora en la noche, ya muy noche, asi me quede yo ayer, gracias por participar querida!
    Me parece perfecto lo de moverlo a los viernes, solo cambiare la pregunta que habla de los planes de la semana para el fin de semana.
    Trataré yo de tenerlo listo en mi noche del jueves para que ustedes en el otro continente lo vean en su mañana del viernes. Que maravilla a pesar de la distancia ir armando, como tu dices, esta hermosa comunidad.
    Dulces despertares! Yo ya me voy a dormir.

    ResponderEliminar
  2. hahahaha no quedaría muy fashion Silvia :)
    Gracias por moverlo al viernes, es que nos metemos en taaaantas cosas :D

    Un besito, dulces sueños

    ResponderEliminar
  3. Pués no es mala idea cambiarlo al viernes, a mi también me va mejor. Me ha gustado lo de "cariña de neniña" .... sigo alucinando con el gallego jeje.

    ResponderEliminar
  4. hahaha Marvan, te veo haciendo un "cursiño" intensivo :D

    ResponderEliminar
  5. Gostei de ler o teu diário e ainda me ri contigo. A malinha é uma delícia.

    ResponderEliminar
  6. Obrigada Lara, um prazer fazer-te rir :D

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails