16 de dezembro de 2008

Proxecto semanal cheio de arume

Para este proxecto fixemos un abeto para enfeitar a porta de casa.
Segundo a época do ano ou a celebración imos variando así que sempre temos unha imaxe que nos recorda en que momento estamos, ademais de dar a benvida ós nosos visitantes.

 
 

A árbore de Nadal e o resto da casa enfeitámola na ponte da Constitución como xa é o noso costume, deíxovos tamén unhas fotos para que o vexades.
Como vedes aínda non coroa a árbore a nosa nova estrela, mas xa estou a piques de rematala.
Os enfeites son do máis variado:


Estos fixéramolos nós e xa vos falara deles, aqui.




Xa vedes que combinamos sen vergoña madeira, feltro, barro, lá,...

31 comentários:

  1. Qué pasada!! no paras de sorprenderme!!! me encanta el árbol!

    ResponderEliminar
  2. jo! me vas a sonrojar! ya ves que no tiene nada del otro mundo. :)

    ResponderEliminar
  3. Menuda árbore máis chula! Chea de colorido como a min me gusta jeje

    bicos

    ResponderEliminar
  4. Precioso!!! encántanme as boliñas feitas cos pompós de lá, e a ficha da árbore xa a imprimín para enfeitar o noso lar ;)

    ResponderEliminar
  5. :) Bego, alédome de que che gustara :)

    Un biquiño

    ResponderEliminar
  6. fascinam-me esses coelhinhos gris e rosa...que lindo!
    beijos

    ResponderEliminar
  7. Me gusta mucho el árbol con tantas cosiñas colgadas!!!! Es muy alegre!

    Por cierto, te sorprenderías si vieras la plantilla del árbol que he hecho para mis alumnos... Es como la tuya!!!!!!!!!!! Un triangulito menos y en fieltro. Jajajajajjaj!

    Biquiños!

    ResponderEliminar
  8. jaja igualico, igualico que el mio!
    Os ha quedado precioso! Y qué verde!
    Besos

    ResponderEliminar
  9. :O Guuuaaaauuuu, el árbol os quedó realmente bonito. Me encanta su colorido :))
    Besitos.

    ResponderEliminar
  10. Gracias a todas, me alegro que os guste :) la verdad es que no está así de bonito todo el rato hahaha porque es habitual que jueguen con los adornos y luego no siempre se acuerdan de volver a colgarlos, o los cuelgan todos juntos, etc.


    Janil, gemeliña, ¿sabes que yo pensaba que no ejercías? :O
    Lo de la plantilla no podía ser de otro modo... ¡¡almas gemelas!! :D


    Mamaliguiña hahahaha sobre todo verde hahahaha

    Un biquiño *

    ResponderEliminar
  11. que bonito árbore, eu a ver se o poño xa que vaiseme botar enriba a data!!! bicos.

    ResponderEliminar
  12. hahaha luíña, pois apura!! que noooooon che vaiiiiiiiiiiiiiii daaaarrrr tteeeeeemmmmpooooo (esto hai que lelo en plan nenos de San Ildefonso hahahaha)

    Un biquiño *

    ResponderEliminar
  13. Meninheira, espero que me dure!!!

    A tolemia digo :PPPP he he he

    bicosssssss

    ResponderEliminar
  14. Eu tamén espero que non a perdas :)

    Un bico Belén *

    ResponderEliminar
  15. ostras que bonito os ha quedado! el el hermano gigante verde del mio...jijijiji

    ResponderEliminar
  16. Hola!!! Tú árbol és muy simpático! Me encantan los colores vivos y los motivos infantiles que has colgado. Genial!! Respecto a la cinta de mi árbol me la vendieron el año pasado y quise volverla a poner este año pues me encanta. Es de tela. Un besote!

    ResponderEliminar
  17. Espita!! dichosos los hojos!! hahaha Ahora estás obligada a poner una foto de tu árbol, no puede ser que dos hermanos no se conozcan hahahaha

    Un besito y gracias por la visita loquiña :)

    ResponderEliminar
  18. monimoni, bienvenida :D

    Tu cinta es preciosísima, me encanta y si encima es de tela aún me gusta más :)

    Gracias por la visita, un besito *

    ResponderEliminar
  19. Ay ay... no me digas eso que ya me siento muy culpable de no poder pasarme más a menudo por tu casita...

    ResponderEliminar
  20. Pues como yo por la tuya :( y mira que me lo paso bomba cuando voy eh? pero no me dan las horas.

    Un besito linda!

    ResponderEliminar
  21. Me fascina tu árbol! Tan alegre!!
    felicidades.
    un beso.

    ResponderEliminar
  22. ¡Que bonito árbol de navidad! ¡que grande y colorido!
    Que paséis unas felices fiestas por Galicia.
    Un beso

    ResponderEliminar
  23. Gracias Ale, un besiño

    Gracias Cristina, yo también os deseo lo mejor para estos días.

    Un besiño muy grande para las dos

    ResponderEliminar
  24. Oooooh, q encanto de arbol!!! si fuera una niña intentaría cogerlo todo para estrujarlo con abrazos!!

    Un besote y FELIZ NAVIDAD!!

    ResponderEliminar
  25. Ohhhh, muchísimas gracias Sistermoon :D

    En realidad mis peques también están cogiéndolo todo a cada rato para jugar en esos mundos paralelos que conviven con los niños.

    Un besito para tí también y FELIZ NAVIDAD, BON NADAL :)

    ResponderEliminar
  26. Looks cute and it would be a grea lesson in basic shapes. Thanks for linking to the blog hop!

    ResponderEliminar
  27. Ahh, what lovely printables you have! Thanks for these, Meni!

    Maggyx

    ResponderEliminar
  28. Thanks Maggy :) you can find more in "download" tag :D

    Besitos :*

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails