21 de janeiro de 2010

Apoiando

5 comentários:

  1. O de hoxe en Santiago resúmese en dúas palabras IM PRESIONANTE
    BICOS

    ResponderEliminar
  2. Hoxe estivemos en Santiago, e aínda estou impresionada de ver como se encheu a Praza do Obradoiro de mestres e mestras, estudantes, nenos e nenas, políticos, sindicalistas, e xente sen filiación ningunha. Polo visto a maioría do profesorado non acudíu hoxe ao posto de traballo para plantarlle cara a este proxecto de decreto tan involucionista e retrógrado, tan negativo para a nosa cultura e para nós mesmos.
    Parabéns a todos e todas polo valor e determinación na defensa do que é xusto.

    ResponderEliminar
  3. Graciñas meninheira polo post e a todos os que viaxaron a Santiago para defender a nosa lingua, o galego necesitao.
    Mary

    ResponderEliminar
  4. E eu de parvo que non fun. Tíñao fácil con cambiar de turno de traballo.
    De todas formas espero que non haxa máis motivos para manifestarse.

    ResponderEliminar
  5. Eu non vos teño moita esperanza, a esta xente cando lle entra a teima... eu xa ando co teclado ingles asi que xa volo digho todo hahahaha.

    E para manis de impresion a do Prestige, aquelo si foi incrivel.

    Moitos biquiños e moitas grazas pola visita, gostame tanto ler galego nos comentarios... :)

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails