11 de agosto de 2009

Pouch ou Baby sling

Pensaba que os pouches (ou baby slings) eran moi coñecidos no mundo das "nais canguros" e vou descubrindo que son os grandes descoñecidos a pesar da súa simplicidade e de que son dos máis doados de usar e rápidos de vestir.

A vista dende o pouch

Os pouches son portabebés con forma de tubo que se suxeitan sobre un ombreiro; entre as súas vantaxes destacaría que ocupa pouquísimo sitio, non pesa nada, ponse rapidamente sen ter que amarrar ou enganchar, é doado dar o peito con el posto e para as presumidas coma min, destacar a infinidade de modelos que ha :D Como desvantaxe salientar que van por talla e polo tanto é case imposível compartilo co home.

Xa vos contara dun xeito sinxelo de facer un pouch para os cativos (ou mesmo un pouch de emerxencia para vos) cunha camiseta, mas non é complicado coserse un pouch, na rede canguro atopades instrucións.

Eu agora mesmo uso un hotslings (co cal estou encantada) que merquei hai anos de segunda man, mas ha moita xente que os fai "caseiros", quizais a máis coñecida da península sexa Rosa Pomar

Que gocedes dando coliño vestindo aos vosos fillos!
Viva o
babywearing! :)

4 comentários:

  1. YO tengo uno y sin querer se convirtió en mi favorito por la simplicidad, y lo facil que es llevarlo a todos lados, mi bebe en cuanto me vé con él puesto, empieza a sonreirse, sabe que iremos a la calle =)

    ResponderEliminar
  2. Es que ocupa tan poquito ¿verdad? y para el verano es fresquito. Yo estoy muy contenta con el pouch.

    Un besito Zulemita :)

    ResponderEliminar
  3. A mi me produce mucha ternura ver a la gente con sus bebes así. Nosotros llegamos tarde a eso, pero teníamos portabebes de los "antiguos" (osea de los modernos) pero nuestros hijos disfrutaban mucho. Hubo un momento en mi vida en que llevaba 2 a la vez, al mayor en mi espalda (2 años) y al pequeño en el pecho... no tengo fotografías, pero levantaba cualquier tipo de comentarios lastimeros a mi paso. Es porque me ponía así para poder ir "sola" a la compra y volvía con las bolsas en las manos.. jejeje

    ¡¡Disfrutenlo mucho!!

    ResponderEliminar
  4. Es cierto que suele darle pena a la gente que carguemos a nuestros hijos, pero da taaaanto gustiño!! :)

    Yo suelo contestar que la infancia se va muy deprisa y que el tiempo que tenemos para llevarlos en coliño (con o sin aditamentos) es tan cortito... y encima no vuelve!! Así que hay que disfrutarlo al máximo.

    Un besazo Carmiña :)

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails