30 de julho de 2009

Suspéndense as revisións rutinarias pediátricas

Decidín ir recollendo no blogue aquilo que nos poida interesar sobre a gripe esta do demo.


A primeira mensaxe é para informarvos da decisión do SERGAS de suspender as revisións pediátricas de control nas que non sexa preciso pór a vacina de turno e deste xeito non expor ós nenos sans ó posível contacto co virus.

A min paréceme unha medida moi acertada, as salas de consulta pediátricas soen ser un caldo de cultivo de infinidade de virus e supoño que pórlle trabas ó avance do virus axudará a non colapsar o sistema sanitario.


Deíxovos dúas ligazóns:

2 comentários:

  1. Hola Meninheira!!! En casa he empezado las vacaciones con los niños y mi marido se suma con nosotros hoy viernes. Siempre estamos juntos para todo. Pero una vez al año y por sólo tres días mi marido y yo "escapamos" de la rutina y viajamos como dos "solterones" a algún lugar. La verdad es que nos lo pasamos muy bien, aunque mi inglés no pasaba de: "hello" y "diet coke"... pero fue muy divertido. Como nos vamos el domingo te deseo unas felices vacaciones a ti y a tu familia. Besitos!!!!
    (Me he enrrollado tanto que aún no me he estudiado el tema del virus, pero me parece sensato vacunar por cita y no colapsar los CAPIP)

    ResponderEliminar
  2. Que tengais unos días maravillosos moni.

    Un besito muy grande.


    (sobre el virus: si verdad? ahora hablan de diagnosticar incluso por teléfono!)

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails