5 de março de 2009

A illa de Nim

O outro día vimos esta película (os papis, a pequenada seria incapaz de aturar tanto tempo sentada mirando para a tele :DDD) e quérovola recomendar, non só porque Nim fai ensino en familia, se nón porque é divertida, con aventuras, acción, natureza,...

Unha peli que fala da forza interior que temos todos, de superarse, de crer en si mesmo, ademais actúa Jodie Foster que é unha das miñas actrices favoritas, qué máis se pode pedir? Nós botamos unhas boas risas e desfrutamos coa peli, o único que non me gustou moito foi o final, pero apenas son dos minutos.

Deíxovos o trailer da película (en castelán)

6 comentários:

  1. Também já vi, é muito lindo, engraçado e interessante! Já tinha falado nele no fórum do grupo do ensino doméstico (português, tu não viste... :) ).
    Muitos beijinhos
    Isabel

    ResponderEliminar
  2. Nos gusta mirar pelis, a ver si se entusiasman con esta, yo creo que si! Gracias por la recomendacion :)

    Y a ver si un dia de estos tambien se entusiasman (nos entusiasmamos) con el proyecto semanal :)

    ResponderEliminar
  3. Foi moi fermoso, pode ve-lo tempo e saco!

    Bico!

    (supongo que quizás lo leais como si chapurrease la frase!...=) ha sido un intento de probar con el gallego, perdón si no se lee bien, no se yo si el traductor me enseñaría a hablar vuestra lengua!je,je,...)

    ResponderEliminar
  4. Isabelinha, eu tinha de dar-me de alta no grupo de ensino doméstico, mas tenho tao pouco tempo, mas é uma coisa pendente de fazer :)

    Um beijinho :)



    Jime a los papis nos gustó mucho :) y en cuanto a los proyectos os esperamos :)



    Ssopita buen intento!! Me encanta!! yo creo que voy a pedir en la Xunta un plus por promocionar y expandir el gallego más allá de nuestras fronteras :D

    Un besito a las dos, gracias por la visita y los comentarios :)

    ResponderEliminar
  5. Seguro que si no veo el trailer no me animaba a ver la película...ahora me quedé entusiasmada de verla! =) gracias por la recomendación...

    ResponderEliminar
  6. Si la veis ya contarás Ale, a nosotros nos gustó y nos reímos con alguna ocurrencia :)

    Un besito

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails