20 de março de 2009

Diario dunha muller sinxela II


Diario de hoxe 20 de marzo .

Se miro pola xanela... vexo un ceo azul precioso acompañado do calorciño primaveral, aínda que hoxe hai unha lixeira néboa.

Estou a pensar... en como organizar o xardín

Dentro das cousas que aprendemos, hoxe... estivemos a traballar no noso pendurico das estacións.

Síntome agradecida por... a vida!

Das cousas de comer salientar... que teño mono de madalenas de Nutella!! :)

Teño posto... unha blusa estilo country de manga francesa cos cadros en verde e beixe e unha lixeiriña raia en burdeos que leva un bordado de flores tamén en verde. Uns vaqueiros "piratas" cun cinto no mesmo verde, uns calcetíns altos calados en burdeos e vou por uns zapatos de plataforma en pel marrón con detalles en verdes. Tamén levo posto un colarciño de bisutería con bolas en burdeos e os pendentes iguais.

Estou a ler... ultimamente revistas de xardinería

O que espero... que se lle pase xa o catarro a un dos meus pequerrechiños e tamén a otro que empezou hoxe tamén coa tose :(

Estou a crear... un aplique para un vestidiño

Estou a escoitar... a dous dos meus xogar (e a tose, ains)

Por toda a casa... xoguetes, para non variar :)

Unha das miñas cousas favoritas é planificar o xardín

Algúns plans para o resto da semana... rematar o areeiro

Unha foto para compartir:
Mercamos este pantalón para o noso máis pequeno nunha tenda en liquidación. É auténtico daqueles anos, 60-70.

Quedei coas ganas de que houbese talla para todos, mesmo para min, encántame a cor, o tacto, o material (terlanka!! lembrádesvos de cando as cousas estaban feitas por istos materiais tan psicodélicos?) e outra "curiosidade", foi feito na España!! incrível!! xa se me fai raro atopar téxtiles feitos aquí, nestes tempos onde soen vir de países onde é moito máis doado explotar ó proletariado.

A última curiosidade pertence ó prezo do pantalonciño, tamén acorde con aqueles anos: 1€ :)

9 comentários:

  1. Meni, nosotros disfrutamos también mucho esas tiendas de liquidación buscando "tesoros".
    Oye, que linda colchita tejida con gancho!
    Un abrazo!

    ResponderEliminar
  2. Síiii a mi me encanta!!

    La colchita se la hizo mi hermano a mi último bebé, si no me falla la memoria la había enseñado en un "post do mércores", es preciosa!! :)

    Un besito muy grande :*

    ResponderEliminar
  3. Chica, casi te veo puesta con esta descripción tan detaillada de la ropa!
    Por cierto, primero confundí "lixeiriña" con "Lencería", pero después me imaginé que me había equivocado, Porqué lencería con rayas burdeos y flores verdes?????

    ¿Tú hermano hace ganchillo?

    ResponderEliminar
  4. Uy Marvan, no se me ocurriría hablar de la lencería que llevo puesta!! :O
    me refería a que lleva (la blusa) una raya finita en burdeos ;)

    Y sí, mi madre nos enseñó a todos independientemente del sexo, yo fuí la primera en abandonar y ahora me arrepiento!! :(

    Besitoss

    ResponderEliminar
  5. Ostras, el viernes que viene juro que me visto antes de ponerme a escribir el diario, jajaja! y yo con mi pijama!!

    Qué chulos los pantalones.

    ResponderEliminar
  6. Uuuffff, cuántos recuerdos esa etiqueta... Me encantan los pantalones, sobre todo el color (y el precio, jejeje). Seguro que tu peque lucirá totalmente setentón :).
    Besiños.

    ResponderEliminar
  7. hahahaha Maite yo también estaba en pijama en el primer viernes, así que me tenía que desquitar hahaha

    Un besito :)



    Pilar la verdad es que en la mano son mucho más bonitos, yo quería unoooosss!!! :)

    Un besiño :*

    ResponderEliminar
  8. Huy, espero que se les pase pronto el catarro. Bonita colcha. Me encantaría aprender ganchillo.

    1beso.

    ResponderEliminar
  9. Gracias María, no consigo acostumbrarme a que estén enfermos, así sea un simple catarro, lo paso fatal!!

    Ay el ganchillo! ahora empezaron un blog para aprendices, para aprender a hacer esos cuadraditos con los que se hacen tantas cosas y con los que yo sueño hacer (más bien que me hagan hahaha) preciosas colchas :D pero no, ahora tengo en mente aprender a coser, luego Dios dirá :)

    Un besito, gracias por la visita y el comentario :D

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails