9 de janeiro de 2009

Lingua de signos

Polo blogue de Mi mami es logopeda descubro esta canción de Tontxu cantada "a dúas máns" en LSE (lingua de signos española) e fico namorada da intérprete, nunca vira signar así!! séntese a música a través dela verdade? pero é que "falando" é igual de doce, podédela ver neste outro video.



Déixovos unhas cantas ligazóns sobre a lingua de signos, unha lingua fermosa para a que deberían dar máis facilidades para aprendela así que dende aquí fago esta chamada a quen corresponda: Máis cursos de lingua de signos gratuítos ou a baixo precio!! porque alomenos os que eu teño vistos son escasos e caros, moi caros. Eu a teño moi abandonada e vou esquecendo os signos menos frecuentes pero espero poder retomala cando teña máis tempo, menos mal que os meus amigos xordos "oblíganme" a signar porque si non xa tiña esquecido até o abc que hai que ver cómo teño a cabeciña eh??
(Tende en conta nos diccionarios que as palabras, aínda sendo LSE, poden variar dunha localidade á outra do mesmo xeito que acontece coas linguas orais).


ENGADO: Un video sobre como ven o Nadal un grupo de persoas xordas, moi triste ver como moitos non teñen con quen falar durante as ceas e síntense un tanto illados. Non entendo como tengo un familiar xordo ninguén ten o interese de aprender a comunicarse con el na súa lingua.
É en LGP (Lingua Gestual Portuguesa) mas descubro con ledicia que temos moitos signos en común :) e tamén cean bacallau na noiteboa!! :D


12 comentários:

  1. hoxe mesmo a descubrín a través de Desayunos con diamantes,
    a verdade é que a canción é preciosa, preciosa, pero recoñezo que como animal visual que son, o encanto da intérprete é moi importante para que me chegase a canción... Non sexas tímida ou non liches a miña mensaxe? soio contestar a través do mesmo sistema de comentarios de Blogger, quizais o borraches,

    ResponderEliminar
  2. mmmm cal mensaxe Olivia? ains, mira que son despiste e non sei cal mensaxe me dis. Ups!

    ResponderEliminar
  3. pois diciache que me enviaras o enderezo a chuculeta arroba gmail.com que che enviaría dúas postais que ti as ías valorar... eu pensaba que blogger sempre permitía enviar respostas á xente en privado, pois era iso, acabo de vir do curre e contestei tarde por iso, bks

    ResponderEliminar
  4. alaaaaaa unha sorpresiña!! :D

    a mensaxe esa non me chegara, ó mellor non lle deches a enviar (a min pásame moitas veces hahaha)

    Biquiñossssss e un millón de grazas :)

    ResponderEliminar
  5. o dito, enviame enderezo que mañá teño que ir a correos

    ResponderEliminar
  6. Precisamente, al hilo de esto que cuentas de las personas sordas, sentirse aisladas, y el pocoo esfuerzo que hacemos en general... estuvimos haciendo para Epysteme un proyecto sobre el sistema Braille, y una de las cuestiones era averiguar si en las bibliotecas municipales había libros en Braille (por aquello de que para qué les sirve aprender el sistema, si después no tienen libros que leer...)... te puedes imaginar el panorama, así que también me quejo!!! Un besoooo!!

    ResponderEliminar
  7. Hola !!! Veo que tú no has descansado!!! Gracias por visitar mi blog. Siempre me ha interesado esto de los signos, me encantaría aprender... Un beso
    Esther

    ResponderEliminar
  8. Pues anímate, en casi todas las ciudades las asociaciones de sordos organizan cursos, lo malo es que no son baratos (al menos aquí) pero es una lengua preciosa.

    Un besito Esther :)


    Por cierto... ¿descansar? ¿y eso que es? :D

    ResponderEliminar
  9. Cando vin o video dixen, ese para o meu blog pero adiantacheste jeje

    Nós organizamos dous gratuitos, moi básicos pero a xente quedou moi contenta.

    Na páxina do instituto cervantes (sección signos) tes un montón de material. Hai videos signados por unha rapaza que vin signar poesía no TECNONEET e foi incrible.

    ResponderEliminar
  10. Sí, xa puxen a ligazón do Cervantes (aínda que cos contos pero pódese chegar ós signos) o malo é que é lentísimo!!

    Un biquiño Belén :)

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails