13 de outubro de 2009

O tempo en outono

Este outono está protagonizado polo tempo, o atmosférico porque está tolo e pensa que estamos no verán e o outro porque non sei onde vai parar.

Ando a dar clases "por dentro e por fora" :) e a preparalas para os de dentro e para os de fora e a roubarlle tempo ao sono, coitado de Morfeo que xa non ven a pasear polo meu xardín! E a pesar de todo aínda ha tempo para postear un bocadiño mais non preguntedes de onde sae porque nin eu mesma o sei. Ando un pouco cansa, de corpo e de mente, mas a pesar de todo aínda teño gañas de brincar (ojo las castellanas, brincar es jugar!), porque aínda non perdín o pracer de imaxinar mundos fantásticos e de gozar cos brinquedos. E se sodes coma min, ides gozar con istos que aquí vos mostro e se xa non sodes un dos nenos perdidos sempre podedes empregar a "escusa" de que son educativos ;)

Este fantástico foguete de madeira atopeino hai días e fiquei namorada, trae de todo para imaxinarmos a viver unha aventura espacial

E o Set de comboios para o Alexandre ;)

E que me dicides desta fantástica disección? Eu a quero!



Tamén vos quero contar que hai dous novos blogues de rapaces que non van á escola:
E quero dar as gracias polo premio tan doce que me deu Laura de Pinta con tintas e tamén polo premio que me deu Mireia de Por un parto respetado, meto os dous no meu chineiro, que bonitiños que son! :)




E hoxe tamén ando por Primaria: aprender es fácil, e falando tamén do tempo

7 comentários:

  1. La disección es impresionante ¿y todo en lana?... ¡¡que imaginación!!

    Siento que estés cansada... seguro que Morfeo te espera con los brazos abiertos, no desesperes... veras que llegara el día en que duermas más de lo que quieras... esa es mi esperanza...;-D

    Abrazos apretados, y disfruta de tus alumn@s de dentro y de fuera.

    ResponderEliminar
  2. Todo en lana Carmiña! y has visto los otros animales? aunque este era mi favorito, me encanta!

    Morfeo creo que seguirá sin ser asiduo de esta casa los próximos... quince años? hahahaha

    Un besito muy grande muy grande


    zepequeña muchas gracias :)

    ResponderEliminar
  3. Muchas gracias por compartir estos juguetes tan creativos, llenos de imaginación.

    Las matemáticas otoñales me han gustado mucho, y eso que yo con las mates muy mal.
    Buen dia :)

    ResponderEliminar
  4. Gracias, Meninheira!

    Foste uma querida em te lembrar do Alexandre! Ele anda muito intrigado a tentar perceber porque é que aparecem coisas para ele nos vossos blogs (a Paula também já pôs duas vezes...) :)

    Obrigada, obrigada, beijinhos
    Isabel

    ResponderEliminar
  5. Ay Mónica pues será que yo con las mates tampoco hago buenas migas que intento hacerlas atractivas :)

    Me alegro de que te gusten, un besito otoñal :*


    Isabelinha como nao vou lembrar? :) vin-no e ja me veu á mente! :)

    Um beijinho grande grande :*

    ResponderEliminar
  6. ¡¡Felicidades por los premios!!
    Muchos besos
    Alba

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails