1 de novembro de 2008

Máis sorteos! tocarame algo algunha vez?

Xa empezo a desesperar eh? Que aínda non me levei nen o reintegro hahahaha

Vou probar cun broche de Inventando con fieltro que celebra as máis de 1.000 visitas e non me estraña, que cousas bonitas fai, que compricado escoller un broche eh? e senón mirade:

Tamén me apunto o sorteo de Petit a porter, artista antes coñecido como Handmade with Amour ;), que ten en segredo o que sortea salvo que o primeiro agasallo é semellante a esta alucinante pulseira. Eu a querooo!

5 comentários:

  1. que fermosuras, dende logo son uns artistas, sorte!!!

    ResponderEliminar
  2. a ver, a ver se vai dista hahahaha

    Un biquiño Lúa

    ResponderEliminar
  3. Perdí la cuenta ya de los que me apunté, pero creo que la estadística empieza a fallar...no puede ser que no nos toque nada!!!! (sí me tocó la Magerit... pero de eso ya hace un montón! ¿nunca me lo vas a perdonar????? Biquiños!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Ains... qué despistada soy!Venía a decirte que te dejé una cosita en el blog... pero como no paras de trabajar me he distraído leyendo por aquí! Biquiños!

    ResponderEliminar
  5. No hace tanto que te tocó la Magerit eh? Lo recuerdo como si fuera ayer hahahaha

    Un petonet gemelita :*

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails