24 de outubro de 2008

Toxo power

Bela chorima. É curioso porque se me poño pensar en iconas galegas só me veñen á mente prantas: o toxo, o carballo, a xesta...
Hai moitos anos coñecín un galego que estaba emigrado en Nova Iorque e contárame que tiña amigos aló que levaran toxo para plantar nos seus xardíns e a min enchíame de tenrura imaxinalos matando a morriña a golpe de toxo, vai ti a saber se non serán os culpáveis da praga de toxo que teñen nos USA.

O rei zentolo tiña unha camiseta moi bonita co mesmo lema e este deseño:

9 comentários:

  1. Qué tierno ese "galego en Nova Iorque"...!!!

    ResponderEliminar
  2. Eu teño unha coa Chorima de Manis dixital (www.manisdixital.com)

    A foto fixechela ti?? Se é así pódesma pasar?? (xa cho explico)

    bicossssssssss

    ResponderEliminar
  3. Non coñecía "Manis".

    A foto fíxena eu, claro, non ves que pon "as miñas fotos"? hahahaha

    Anda cóntame para que a queres antes, que eu desde que pertenzo a unha élite (aínda teño que averiguar cal) sonche moi repugnantiña hahahahaha

    Un bicooooo

    ResponderEliminar
  4. como me gusta, tamén esta http://www.reizentolo.com/nueva/catalogo/carrito.php?deseno=463&tipo=1&pg= se non fose vermella (con esa cor como teña calor parezo unha heidi)

    ResponderEliminar
  5. Si esa tamén é moi bonita Olivia, pero seguro que a teñen en outras cores porque os do Rei Zentolo soen usar varias cores por deseño.

    E que me dis dista? http://www.reizentolo.com/nueva/catalogo/carrito.php?deseno=737&tipo=1&pg=

    Biquiñoss

    ResponderEliminar
  6. pois eu sei de quem levou percebes para exremadura e telefonou feito uma fúria porque estava ali espera que te espera, regando, abonando, quitando-lhes as más herbas e tu cres que nom saía nada...?
    beijos

    ResponderEliminar
  7. Non percebo.
    Percebes? os do mar?
    E era galego?

    Non dou crédito!

    ResponderEliminar
  8. o familiar de aqui sim era galego mas o de extremadura devia ser a primeira vez que via um percebe diante... beijos

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails