22 de agosto de 2008

Quero unha terceira columnaaaa!!

Se alguém dos que me ledes sabedes como é que podo engadir unha terceira columna (mantendo a herbiña que plantei) e me botara unha man, estaríalle moi agradecida. A disposición da que gosto é como a do blogue de allsorts (por certo e xa que estamos, moi interesante) e quería algo así para arrumbar un pouco o desorde da columna única.

Xa remexín pola rede na procura de tutoriais pero non sei porqué non me van na miña plantilla os códigos que atopo, ou igual é que non os sei por onde teñen que ir porque eu de Xml non teño nin ideia.

Graciñas adiantadas

6 comentários:

  1. Hola. Yo tampoco sé mucho del tema, pero quizás este blog te pueda servir de ayuda. En concreto esta entrada:
    http://gemablog-.blogspot.com/2007/04/aadir-sidebar.html

    Si no, en http://www.blogcrowds.com/resources/blogger_template.php
    puedes cambiar el template a uno con tres columnas, aunque es cierto que muchos gadgets se borran y hay que volver a ponerlos.

    Aunque creo que hay un truco, sabiendo dónde se guardan en la plantilla html del blog, pero eso sí que no me lo sé.

    1besiño.

    Maria.

    ResponderEliminar
  2. Ola,
    Penso que é un problema da configuración da plantilla que tes. Logo boto unha ollada e se averiguo como se fai xa cho conto.

    Moi interesante o teu blog fai un tempo que o teño no bloglines ;)

    bicossss

    ResponderEliminar
  3. María, voy a mirar esas entradas, gracias :)
    Lo de cambiar la plantilla ya lo probé y me fastidia mucho trabajo de diseño y me da una pereza volver a hacerlooooooo, la idea era añadir la tercera columna manteniendo el resto, vamos, lo que se dice esfuerzo mínimo hehehe.
    A ver si lo consigo en esas direcciones, gracias :)

    ResponderEliminar
  4. belén, qué ilusión!! Creio que visitei um outro blogue teu algumha vez, pode ser? creio que finalmente desapareceu e oque aparece agora no teu perfil tamén o tiña mirado :)

    Gracias a tí tamén, por certo, agora que non nos oe ninguén... o qué é iso dos "blogolines"? Ups!

    ResponderEliminar
  5. Bueno xa vexo q solucionaches moi pronto o problemiña alégrome je je

    Non sei a que blog meu te referías, colaboro en varios pero o meu "de verdade" e a casa de tol@s jeje

    O bloglines é unha cousiña moi útil para cando lees moitos blogs pq o que fai é mirar él onde hai artigos novos e avisarme (así podo botar unha ollada a todos os blogs que sigo pero nunha mesma páxina)

    Bueno a partire de agora estamos blognectadas

    bicos

    ResponderEliminar
  6. Qué interesante iso dos blogolines!!
    Xa me contarás como se fai :)

    Un bico :)

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails