18 de novembro de 2009

Nada como o leitiño de mami


Unha preciosa ilustración que nos regala Ishtar Olivera.

Non sei cantas veces se teñen durmido así os meus bebiños, cantas sestas teño pasado así e cantas noites aínda paso así!! e é que non hai nada como o leitiño de mami e aínda engadiría máis: non hai nada no mundo como o peitiño da mami i é que xa o di un proverbio árabe!! "o paraíso está no colo dunha nai".
Se puidéramos gardar unha soa destas sestas que votamos no calorciño do peito da nosa nai e puidéramos recordala, sentila en calquera momento das nosas vidas o mundo sería un lugar máis amável, máis cheo de sorrisos e bos días.

Dálle o peito, dálle moito coliño, porque esa é a nosa única patria, a infancia! o coliño da nai.

8 comentários:

  1. Qué imaxe tan fermosa... Así está M agora, durmindo pegadiño á súa teta :)
    bicos!

    ResponderEliminar
  2. aaaa!! yo peque el eslogan en mi blog ..lo encontre tan tierno , tan fofinho.

    beijinhos!!

    ResponderEliminar
  3. Unha imaxe ben bonita!
    Cando estaba preñada da miña primeira nena a miña casa comezouse a encherse de aparellos de crianza pero a miña filla encargouse de recordarme de que o mellor lugar e mais cálido era o coliño e a teta.
    graciñas polo post e ata polo nome do blogue, tan revelador.
    Mary

    ResponderEliminar
  4. que bonito! la ilustracion y lo que escribiste!

    ResponderEliminar
  5. Tienes mucha razón Meni, las horas que he pasado amamantando y durmiendo con mis hijos son de las mejores de mi vida, esas y las siestas con mi madre... parece que lo mio es dormir...jajajaja

    La ilustración es bellisima.

    ResponderEliminar
  6. Diana que terá o peitiño!! almofadiña que da calor por dentro e for fora :)

    Greisi é!! sim, é muito fofinho :)

    Mary moitas grazas pola visita!! canto me gusta ver que tamén me len da terriña :D E canta razón tes co que contas!! énchese a casa dun montón de cousas que non necesitamos aínda que cremos que é imprescindível verdade?
    Alédome moitísimo de que tamén sigas unha crianza respectuosa :)

    Marce gracias, me alego mucho de que te gustara, es como una respuesta a mi sonrisa :)

    Ipe hahaha dormilona!!
    Siempre pienso que me encantaria que mis bebés pudieran rescatar estos instantes cuando sean ya viejitos.

    Un besazo muy grande a todas chicas!! vuestros comentarios son rayitos de sol :)
    Requetemuas!! :+

    ResponderEliminar
  7. Qué linda ilustración gemeliña y cuánta razón llevas...

    Un biquinet gordísimo, que aunque no pase a menudo cuando vengo me lo releo todo de arriba a abajo (menuda faena me das a veces, que no paras niña!!!!).

    ResponderEliminar
  8. hahaha Janil, que no te voy a examinar eh? hahahaha

    Un biquinet gemeliña :****

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails