11 de novembro de 2009

Equinos por todas partes!

O proxecto desta semana (quero dicer desta quincena) era un pouco complicado porque nós tampouco puidemos mercar o cabalo, así que nos tivemos que conformar cuns cabalos de caixa de cereal.

Palabra clave: cabalo

Para facelos empregamos a plantilla da xenial artista Ann Wood (non deixedes de visitar o seu blogue porque é unha marabilla para a vista, eu hai tempo que a sego e soño con facer algún dos seus barcos. Déixovos unha ligazón directa aos marabillosos cabalos que ela pintou e tamén aí podedes descargar a plantilla por se vos animadesa a provocar unha estampida na parede).
Palabra clave: cabalo

Un deles converteuse en unicornio polo camiño.
Palabra clave: cabalo

Despois fixemos ferraduras e tamén xogaron a cabalos con elas, claro.
Palabra clave: cabalo

As ferraduras quedaron preciosas, a ver en que as empregamos, seica unha grilanda. :)

Palabra clave: cabalo

Vedes os cabalos arriba de todo?
Palabra clave: cabalo

No final decidimos non perforar onde van os cravos.
Palabra clave: cabalo

E que me dicides dos agasallos desta?
Palabra clave: cabalo

E o homiño nesta? cáeseme a baba!! :D
Palabra clave: cabalo

Deíxovos a miña plantilla.

12 comentários:

  1. Teño unhas ganas de que M teña idade para unirme ós proxectos...

    bicos!

    ResponderEliminar
  2. O teu aínda non ten os dous non é? sempre podes intentar facer algo adaptado á idade, por exemplo... que tal levalo "a cabaliño" dando saltiños? ;)

    biquiñosssssssss

    ResponderEliminar
  3. jajajaj, me rio pq tenemos las dos el mismo caballo la misma idea, mira que suerte irlo a coger del mismo sitio, a ver si cuando llegue mi marido lo cuelgo, tambien es que llegue despierta, eso es fundamenta.
    Lo de la herradura genial, me gusta no se me habia ocurrido, muy bien
    besos

    ResponderEliminar
  4. Mimá !. Non tés paraxe.
    Sempre me gustaron os cabalos e todo o relacionado con eles. Cando estiven nos EEUU ata descubrín unha raza que se chama galiceños que eran cabalos galego-portugueses que levaron a México e dalí pasaron aos EEUU. Ata fixen un posteo adicado a Leo ( daquela estaba na barriga ). Podes lelo aqui

    ResponderEliminar
  5. Ainda non ten nin o ano e medio... Algo buscaremos, además, por aquí hai bastantes cabalos, ainda que sexa unha visitiña ;)

    bicos!

    ResponderEliminar
  6. mariajosé qué casualidad!! hahaha si los juntamos igual nos da para la estampida XD

    hahaha paideleo. Qué curioso o dos galiceños!! vou ver :)

    Diana pois sí que é pequeniño!! creo que coincidimos en idades :D
    E nada, non te queda outra que galopar con el ó lombo :D Ademáis a silla xa a tes, que a mochila sérvete hehehe Cal é? unha ergo? eu tamén teño unha destas mochilas e teño cargado xa máis de 15 quilos e vai xenial!

    biquiñosssssss

    ResponderEliminar
  7. É a manduca, e imos polos 12 quilos e subindo. E sen problemas! Levo un embarazo de 26 meses, hahahaa

    ResponderEliminar
  8. válghame dios!! :O
    Os meus pequenos son todos escuchimizados como os pais, mas xa sabes que a culpa non é da xenética, senón do meu leite que non alimenta XDDDDDDD

    E moitos parabéns pola barriguiña!! non se te nota nadiña! eu inflo enseguida que da gusto hahahaha

    ResponderEliminar
  9. o meu embarazo: 9 meses dentro + 16 fora = 25 meses
    (leva colgado de min dende entón, hehehe)

    ;)

    ResponderEliminar
  10. Jo, pois se contas os embarazos (pola "colghadura") a min o primeiro xa me dura máis de 5 anos XDDDDDDD

    Sabes que en galego, unha palabra para designar aos cativiños é "carrachiños"? i é que van peghadiños coma os carrachos!! (para que logo digan que a lingua non é "pro-apego")

    Xa decía eu que as contas eran moi xustas hahahaha

    ResponderEliminar
  11. Meni, a los míos el tema de los caballos no les ha motivado :(, así que esta quincena no participamos en los proyectos ("mamá, mejor que el proyecto sea elefantes, o leones, o mariquitas, o...")

    Este verano hicimos los caballos de Ann y llenamos una pared de ellos, así que creo que se saturaron de caballos para un par de años, jejeje.

    Los vuestros han quedado preciosos, y las herraduras me encantan!

    Bs.

    ResponderEliminar
  12. Qué ricos!! pues todo es ponerse a hacer una estampida de elefantes hahaha

    besitosssss

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails