10 de junho de 2009

Proxecto semanal correo

Estaba á espera a ver se alguén máis se animaba co derradeiro proxecto semanal até a volta do verán (si é que a isto se lle pode chamar verán grrrrrrrr) antes de fechar co meu, así que aquí vai

Na casa xogaron ós carteiros, un ficaba nunha habitación e outro ía repartindo o correo de porta en porta coa súa bolsa.

Ben, o reparto non se limitaba a cartas, o noso carteiro tamén repartía tarxetas de cores :)
O mellor era o timbre e a voz afectada preguntando "quen é?" :DDDDD

Eu aproveitei e fíxenlles unha caixa para o correo que hai tempo que viña con ganas de facer, aínda que finalmente o resultado non me deixou moi satisfeita cumprirá a súa función.

4 comentários:

  1. Me encanta ese buzón! qué original!!

    ResponderEliminar
  2. Gracias Ale :)
    La palanquita esa que indica si hay o no correo también se levanta o se baja, es fácil de hacer.

    Un besito :)

    ResponderEliminar
  3. Pues a mí me encanta la "caixa para o correo" :) Muy chula y transparente ;)
    Besitos.

    P.D.:Vamos a echar de menos los proyectos semanales!!

    ResponderEliminar
  4. Sí, muy transparente :D

    Me alegro que te guste Pilar

    Un besito grande

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails