12 de junho de 2009

Diario dunha muller sinxela

Diario de hoxe 12 de xuño:

Se miro pola xanela... hoxe por fin loce o sol e fai calor!!

Estou a pensar... en que temos unha festa de cumpreanos esta fin de semana e que espero non sexamos "medidos e pesados", tamén espero que non lles pregunten ós peques se van á escola, ultimamente din que si :( non queren sentirse distintos. Dáme moita mágoa, co enchidos que respostaban que non ían á escola... :(

Dentro das cousas que aprendemos, hoxe... fomos ós bambáns (columpios marvan hahaha) e disfrazados!! e eu pensaba mentras disfrutábamos do solciño que esta era unha fantástica razón de por que educamos na casa :D

Síntome agradecida por... o sol!! fai sol por fin!!

Das cousas de comer salientar... acabo de comerme o derradeiro anaquiño de pastel de queixo que quedaba na neveira, gústame comer algo doce despois de comer. Vale, recoñezo que dous horas máis tarde tamén gosto de comer algo doce, e á cena e ... i é que son unha larpeira :D

Teño posto... Hoxe dúas versións, a curta:
uns pantalóns vaqueiros e unha blusa estampada.

E a larga hahahaha (o meu non é normal :DDDDD ):
levo os mesmos vaqueiros que a última vez e unha blusiña de cor branco roto, cun estampado floral en tons azuis, amarelos e verdes, pero clariños, case pasteis, despois unha pulseira de deseño danés que me regalou o meu amorciño hai anos que vos ía encantar, chea de cores, brillos,... e cunha base tipo bronce que vai a xogo cos pendentes (de Stradivarius) da mesma "cor" e que son moi longos (gosto moito dos pendentes longos).

Ala, a primeira parte como a facedes vos (que non vale ser tan "escueta") e a segunda para que pensedes que vou "ideal de la muerte" porque escrito soa moi ben pero en realidade vou normaliña de todo :)

Estou a ler... esta semana estiven a ollar na "sala de lectura" un libro do ano catapún chispún sobre actividades da natureza que trouxo o meu home. Nel aprendes a facer cabanas, distintos tipos de lumes, cociñar sen cazos,... todo moi útil para a vida moderna XDDDDDDDDDDD

O que espero... por diosssssssss que dure o sol máis dos 2 días que prevé o home do tempo (ou hai unha revolta no frenopático! hehehe)

Estou a crear... unha sorpresiña para vos shhhhhhhhhhhhhh!

Estou a escoitar... shhhhhhhhh é a hora da sesta outra vez, aínda que teño a Kortatu baixiiiiiiiiiño shhhhhhhhhhhhhhhhh (empecei coa canción de arriba ó buscala pra vos e xa fun encadenando, cómo pasa o tempo!)

Por toda a casa... non quero nin mirar!!

Unha das miñas cousas favoritas e cantar cancións de cando era "nova" pero en alto moi alto, non é que eu cante ben mas cantar énchete a alma.

Algúns plans para o resto da semana... ir á festa de cumpreanos que vos contei antes e a ver se imos tamén a pasar a tarde á casa duns amigos que nola queren ensinar (Dilaida, se les isto... ese "nola" escrébese así? ains!)

Unha foto para compartir:
"A lúa está soñando que es una cuna"



Na miña vida atopara unha poesía tan fermosa como esta.



(Nótese o progresivo abandono dunha lingua en mans doutra, a "oprimida")

23 comentários:

  1. !Qué gracia que estés oyendo a Kortatu! "La asamblea de majaras ha decidido..Mañana sol...y buen tiempo!! Aunque por venir de tus tierras me he acordado de Anton Reixa y "Fai un sol de carallo". Me encantaba Os Resentidos. Ni qué decir que como tú, echo en falta aquellos tiempos, cuando, como dice una amiga mía "Hablábamos todo seguido".Gracias por llevarnos a esos recuerdos.

    ResponderEliminar
  2. hahahaha, qué gracia lo de "hablábamos todo seguido" y cuánta razón!! A veces mi compi y yo empezamos a contarnos algo antes de la comida y terminamos 2 horas después!! conversación interruptus!! XDDDDDD

    Ay "fai un sol de carallo", también hicieron la versión en euskera? porque sé que lo hicieron en varias lenguas. Oye y qué me dices de Siniestro Total? hahahaha, hace tiempo que me ronda hacer un post de música para el recuerdo XDDDDDDDDDDDD

    Un besito grande Madalen, gracias por tu visita :)

    ResponderEliminar
  3. Sí que hicieron una versión en euskara que decía "Kriston eguzkia dago... Galizia Kanibal".
    De Siniestro Total, si hablo, me emociono. Me gustaba todo lo que hacían, pero igual lo que se me ha quedado más dentro es "Quienes somos..." y "Bailaré sobre tu tumba". Soy predictible. Haz el post, por favor...Un saludo nocturno

    ResponderEliminar
  4. Ains, te falta la de Ayatolah XDDDDDDDDDD

    El post es para liaros a todas, una especie de diario de una mujer sencilla pero con música XDDDDDD

    Un besito, qué buena noche eh? :)

    ResponderEliminar
  5. Espero que les dure poco eso de tener que decir que van al cole, la gente a veces es tan pesada!!! que no me extraña que lleguen a sentirse así. Muchos besos desde la otra punta de España

    ResponderEliminar
  6. No, no ha sido por la gente, generalmente les dicen que tienen mucha suerte o cosas así, ha sido de ver a sus amiguitos en el cole, de que éstos les preguntaran cómo se llama su cole, etc. no ha sido por nada malo de fuera.

    Muchos besos Sandra, gracias por tu visita :)

    ResponderEliminar
  7. A mí también me pierden los dulces... grrrr. Jajaja

    Os deseo lo mejor para esa fiesta de cumpleaños... a ser posible sin preguntas incómodas... Creo que tiene que ser complicado. Nosotros acabamos de empezar a encontrarnos este tipo de preguntas, ¿a qué cole irá Àlex?, y esas cositas... Una persona llegó incluso a enfadarse muchísimo cuando le dijimos que no iría al cole... ¡pero cóoomo le váis a hacer eso al niñoooo!
    Buf, y ya digo, sólo comenzamos...

    Besitos, Meni :)

    ResponderEliminar
  8. Esos libros viejitos de actividades de la naturaleza me encantan aunque te confiezo que aun no hemos hecho ninguna, jaja.
    Oye que sorpresa estas haciendo?, me tienes intrigada!

    Un abrazo mujer, que tengan un delicioso fin de semana!

    ResponderEliminar
  9. Ay Mónica, mucha paciencia aunque nosotros hemos tenido muchísima suerte. El cumple al final muy bien :)

    Silvia, es una sorpresa!! :)

    Un besito muy grande para las dos y feliz finde :*

    ResponderEliminar
  10. Ai, pobres, a Z. de momento cambiou de parecer e creo que ata que os papás e/ou mamás poidan ir ó cole, ou ela medre non nos vai dar dor de cabeza.
    O que me doe agora mesmo (e con todo o tinglado que hai montado coas enquisas e demáis) e ver á Z. utilizar cada vez máis castelán, cos seus perfetamente conxugados tempos compostos, e á xente con esa cara de satisfacción de: "qué bien os está, por ir de raros"

    ResponderEliminar
  11. Tartarouchiña, se ir ó cole non queren!! pero din que van, para non ser distintos supoño :(

    O do castelán é matemático, chegados ós 3-4 anos empezan a abandoar o galego pola lingua maioritaria e "oprimida" (manda carallo!!).
    A xente que non te importe, só un ignorante pode pensar que a cultura está de máis.

    Un biquiño :)

    ResponderEliminar
  12. Hola! Pase por tu blog para saludarte y decirte que si hablo español :)
    PS: ME encanta tu banner! ME gustaria vivir en esa casita!
    Danita

    ResponderEliminar
  13. Hola Danita :)
    Qué bueno que te guste nuestra casita,
    Un besito grande y gracias por la visita :*

    ResponderEliminar
  14. Ola meninheira, non penses que non leo o teu blogue, o que pasa é que moitas veces non deixo comentario, por falta de tempo ou porque a min xa me queda un pouco lonxe os temas que tratas, o meu fillo máis novo xa ten 23 anos.
    Agora son unha avoa que só pode gozar do neto de 15 en 15 días.
    Non te preocupes "nola" está correctamente.
    Bicos

    ResponderEliminar
  15. E eu que pensaba que ese cativiño do teu avatar era o teu meniño!! :O

    Moitas grazas Dilaida, o meu galego é "ágrafo", como estiven fora apenas din aulas de galego e aínda por riba cada ano era unha normativa distinta e como son unha persoa de ciencias tampouco é que me dea por estudalo e tampouco son quen de ler en galego, prefiro ler en portugués, así que mistura todo iso e velaí tes esta "cousa" que eu falo/escrebo :D

    Un biquiño moi grande e graciñas outra vez :)

    ResponderEliminar
  16. Aquí pasa lo mismo con el euskara, en cuanto llegan a los 4 años empiezan a utilizar el castellano (y eso que parece ser la lengua que está en peligro de extinción). Lo único que podemos hacer es utilizar el euskara en casa y cruzar los dedos...

    ResponderEliminar
  17. Hola Meni, he venido a tu blog porque tengo un día "rarito" y tu siempre estas contenta... no se como lo haces, pero no dejes de hacerlo.

    Espero con impaciencia el post nostálgico, yo también amo a "Sinietro Total" voy a buscar una fotografía de mi misma en esa otra vida... todita vestida de negro, con tirantes y pelito corto... veras, veras...

    ResponderEliminar
  18. Olvide decirte que mi verdadero amor eran "Golpes bajos"... que es lo que siento que me han dado hoy... jejeje

    ResponderEliminar
  19. Madalen y yo que pensaba que la situación allá era un poquito mejor! siempre me maravillo de escuchar a tus nenas en euskera y aún ayer llamé al marío a que las escuchara, es tan bonito oirlas!!
    De las lenguas en supuesta extinción y de los hablantes oprimidos me río yo a carcajadas!!


    Ipe no estoy siempre contenta y últimamente llevo una temporadita muy muy rara, ya sabes, malos tiempos para la lírica XD

    Siento mucho lo que te pasó hoy pero levántate y sonríe, seguro que tiene solución y si no la tiene ¿para qué preocuparse?

    Un besito muy grande para las dos, tenemos que hacer el post nostálgico pero antes teneis que comprometeros a seguirme el post, si no no vale (hehehe chantaje puuuuro).

    ResponderEliminar
  20. German Copini, acabo de acordarme del nombre, sí que me gustaban, intelectuales en un ambiente poético. Y de muy pequeña también me gustaba Andres Dobarro, aunque sólo conocía una canción, la de "Oh tren que va andando rivera do Miño".No os he dicho nunca que mi hermna estudió durante años en Santiago y yo le iba a visitar en cuanto tenía unos días libres.

    ResponderEliminar
  21. Es que Andrés se hizo famoso con esa canción!

    ¡Santiago es mágica! qué suerte tuviste de tener allá a tu hermana! :)

    ResponderEliminar
  22. ¡Kortatu!!!!!!!!! Cómo me gustaba toda esa música... bueno, me gusta, auqnue ahora tiendo a escuchar melodías un poquitín más sencillas... (tipo "Quisiera ser tan alto como la luna...")Música radical vasca lo etiquetaron... jajajaja Y Siniestro Total... ufffffff, creo que fue uno de los conciertos en los cuales aluciné más... Tenerlos ahí delante fue realmente impresionante... "MIña terra galega...". La de Ayatolah no te la canto.. cántala tú Meninheira!!!! Yo quiero ver ese post nostálgico, sin duda alguna.

    Me encantó la poesía...

    ResponderEliminar
  23. Cuando tenga tiempo, algún año de estos, prometo el post :)

    Un biquinet gemeliña

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails