27 de maio de 2009

Monstros e gnomos

Istos blogues son de nenos que fan ensino en familia e non, non son eles nin os gnomos nin os monstros hehehe:

Esta semana teño que dar as gracias por varios premios:

Premendo na imaxe podedes ver o vídeo e votalo, é moi bonito. Encántame como signa Iago.

E quero repartir os tres premios entre todos os que me visitades, moitas grazas por acompañarme :)

Fai tempo, puxera unha casa para nenos que parecía a do Señor Bilbo Bulseiro, pois ben, atopei a súa casa!!

Non é incrível? Non deixedes de visitar o site: A Low Impact woodland home. É unha casa onde tes que ser feliz, imaxino que vivindo aí tes que levar unha vida alucinante non é? nada de traballar nunha oficina hehehe (con perdón para os que fagan, ups!)

E falando de maxia, hai tempo que me ten fascinada e namorada Melissa Sue. Adoro os seus pequenos monstros!!


Cando me toque a quiniela penso comprarme un (magoa que non xogue), non vos parecen encantadores? teñen tanta vida...


E por último unha petición.
Alguén sabe dicirme onde podo mercar a máquina que fai os circuliños nas teas, papel, etc. e que deixa como un borde metálico? (explícome que da pena, ains)

12 comentários:

  1. EU diriache onde mercar a machine esa pero non teño nin idea de que se trata jijijiji (soa a unha especie de remachadora ou algo así?)
    bicoss

    ResponderEliminar
  2. hahaha, pois sí, pode ser unha especie de remachadora, e que eu tampouco teño nin idea de como é :DDDDDDDD

    biquiñossssssssss

    ResponderEliminar
  3. ay no, me ha encantado la casa! voy a chusmear la web! y los muñecos tambien, son preciosos

    gracias por la info

    1beso

    ResponderEliminar
  4. Mi pareja, que es zapatero, tiene una en el taller, si quieres le pregunto.

    ResponderEliminar
  5. A remachadora e máis o cacharriño de facer buratos (qeu se chama scabocados) en calquera megahipermercado, tipo carrefour ou Eroski, Alcampo ou destes... tamén nalgún zapateiro ou onde vendan ou traballen coiro, eu aquí seiche dicir dunah chea de sitios, pero vaiche quedar un pouco a desmán :-P

    Por certo, hai as dúas cousas no mesmo aparelliño, que o vin o outro día, cambianse as puntas segundo o que vaias facer. Son coma uns alicates estranos.

    ResponderEliminar
  6. Meni... cuanto siento no poder ayudarte, no tenia idea que hubiera unas tijeras que hicieran algo semejante...¡¡y que tú no las tuvieras!

    Voy a desaparecer unos días, te extrañare mucho.

    Besos inmensos

    ResponderEliminar
  7. Con lo de maquiniña, corazón, como no te aclares tú primero....jajaja... los muñecos, impresionantes!! y la casa de bajo impacto ambiental, para nota!!! solo que con el jefetribu que tenemos en casa, jajaja, tendríamos que utilizar la pócima mágica para encogerlo y que no se quedase sin cabeza,jajaja. Un beso!!

    ResponderEliminar
  8. Meninheira, me encantan tus post de los miércoles!! siempre nos muestras cosas tan lindas. No se cómo haces para encontrar tantos tesoros escondidos en la web

    un besote
    =)

    ResponderEliminar
  9. http://amigoshomeschoolers.blogspot.com/
    Viches que ben! :)

    ResponderEliminar
  10. Marcela me alegro mucho que te guste, a mi me enamoró!! quiero vivir ahí!! :D

    Madalen sí, por favor!! estoy pensando en los agujeritos de los cordones, tienen ese reborde metálico!! pero yo quiero algo de andar por casa eh? no algo profesional :)

    Tartarouchiña non é un sacabocados disos, o que eu digo deixa un rebordo metálico. Como o que lle digo a Madalen dos buracos dos cordóns de zapatos :)

    Ipe :O pero si acabas de aparecer!! :(

    Martiña XDDDDDDDDDDDD no son tan pequeñas eh? hahahaha

    Ana Paulina cómo me gusta que te gusten!! :)


    Un besito grande para todas :*

    ResponderEliminar
  11. Si, Meni, o sacabocados fai o burato e a remachadora pon o ariño metálico. Hai as dúas cousas no mesmo aparello ou cada unha por separado nos sitios onde che digo.

    Por certo, se non fose pola luz, a auga quente, a calefacción e o baño... eu ía para unha desas casiñas, aixxxx

    ResponderEliminar
  12. Anda! pois que doado é de conseguir entón, hei ir ver moitas grazas :D

    Oes, a casa esta eu creo que ten luz e baño e todas esas cousas eh? só que ademais ten maxia ;)

    E o do blogue de Azu, creo que fun unha das primeiras en contestar hehehe

    Biquiñossssss

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails