16 de abril de 2009

Os nosos días

Ás veces un deixase levar e permite que o seu estado de ánimo confúndase e mesmo únase en casamento co tempo atmosférico. Na casa aconteceunos algo semellante, coa baixada das temperaturas e a choiva non só chegou outra vez a neve ás montañas senón tamén á nosa casa.

A nevada foi intensa e durou case dúas horas.
O tamaño dalgunhas folerpas de neve era impresionante.
E o vento sopraba tan forte que arrastraba a neve amontoándoa nas esquinas.
Os animais corrían á procura dun lugar onde resgardarse do vento e da neve
A Deus grazas a equipa de quitaneves actuou con rapidez en canto rematou de nevar
Teño que engadir por petición do meu home (quen cando veu a desfeita, errrr digo a nevada, me dixo que tiña menos sentidiño ca eles XDDDDDD) que se nos estragou a aspiradora e tivo que sacar as ferramentas como un Many Manitas calquera para arranxala.

Outro día atopámonos no xardín de detrás da casa cunha besta salvaxe dun palmo de lonxitude. Nunca vira unha salamandra dese tamaño!
O mais "mundano" seica vai ser o agasallo de cumpreanos que estou a bordar e o tulipán para o baño, xa case rematado.

E os vosos días como foron durante esta semana de "non facer nada"?

23 comentários:

  1. No pude abrir el traductor... pero creo entender que tuvieron una GRAN tormenta de NIEVE!!! que bueno que salieron ilesos jejejeje
    Yo 'envidio' esos jardines en donde aparecen ese tipo de animalitos! que maravilla :)

    Que buen trabajo de equipo hicieron al recolectar la nieve ;)

    Ah! y precioso el bordado, que hermoso trabajo... como otros que ya mostraste un tiempo atras :)

    ResponderEliminar
  2. Síiiiiiii una gran tormenta de nieve!! :D

    Qué lástima que no funcione el traductor, probaste con el http://translate.google.com?

    Un besito grande Jime :*

    ResponderEliminar
  3. madre míaaaaaaaaaa! qué nevadaaaa
    jajajjaj

    precioso el bordado!

    1besito y buen finde!

    ResponderEliminar
  4. que divertido lo de la tormenta de nieve. laia, unos dias despues de mojar los pies en el mar se deslizo montaña abajo con el trineo. este tiempo...

    besos

    ResponderEliminar
  5. Aquí por fin parece que hoy empieza a abrir el cielo, llevamos 15 días sin parar de llover y con un friio :P

    Estad atentas, que cualquier día nieva en vuestro salón XDDDDD

    Un besiño a las dos :*

    ResponderEliminar
  6. : )))))) que boísimo, sip, ás veces eu tamén teño menos sentidiño ca eles, e ese bicho é de mentira non, : )))))))))), de non facer nada??? pois pouco productivos parecen pero non é para tanto

    ResponderEliminar
  7. Agora o entendo... Deus as dá e elas xúntanse ;)

    O becho emporcallado é de verdade!! non há castelo sen dragón non? hehehe

    E o de non facer nada é un dicir XDDD, biquiñossssssss

    ResponderEliminar
  8. Que gracia, lo que me he reído!!!!

    ResponderEliminar
  9. Paloma, ¡cuánto me gusta verte por aquí! :)
    Me alegro mucho haberte hecho reir :D

    Un besito

    ResponderEliminar
  10. Me ha encantado esta entrada, yo también me reido un montón. Al empezar creía que sí, que había nevado, y me lo he creido porque ayer aquí cayó granizo. Menuda tormenta! Quiero que llegue ya la primavera!!!

    Nosotros, en estos días, a parte de repostería en cantidades industriales no hemos hecho prácticamente nada, a parte de jugar y jugar, y estrenar las cuentas de Ikea (esas que se planchan). Pondré fotos de las primeras creaciones... Bueno, de la primera no, que me la derretí parcialmente... menudo disgusto!

    ResponderEliminar
  11. Primavera? qué era eso E.? hehehe
    Las cuentas esas son un reto pendiente para mí, me consumen la paciencia!! :)

    Un besito y gracias por la visita, me alegro de tu alegría :D

    ResponderEliminar
  12. Me encanta ver el desorden creativo de tu casa, y esta muy linda la nueva mascota.
    Aca si que nevo con muchas ganas, como en navidad, pero por suerte el sol siempre sale despues de la tormenta.
    Que tengas un lindo fin de semana en familia!!!
    un abrazo

    ResponderEliminar
  13. Ya veo que vosotros también teneis esta manera rara de hacer nada. Nosotros cuando nos esforzamos por hacer nada es justamente cuando salen las mejores ideas jajaja.

    Oye y sin hablar mal de las perlas hé!

    Por cierto, mi hijo pequeño adora estos salamandras. Una vez nos encontramos uno aplastado pobrecito, pero fué lo más real que hemos visto de ellos. Nunca vimos uno vivo. Que suerte habeis tenido!

    ResponderEliminar
  14. hahaha Marvan me pillaste!!
    Oye, es extraño que no tengais salamandras o tritones en vuestro huertito.

    Jimena pero en qué estación estáis allá? (perdona mi ignorancia).

    Feliz fin de semana para las dos y un besito grande :)

    ResponderEliminar
  15. Aca en los Estados Unidos se supone que estamos en primavera, igual que ustedes y todo el hemisferio norte.
    mi pais Chile si esta en otonno, pero me dicen que esta muy caluroso todavia, en fin cosas del calentamiento global? no se
    un abrazo

    ResponderEliminar
  16. Qué gracioso lo cuentas!! El equipo quitanieves...una delicia.

    Lo de la aspiradora no sé si fue por culpa de la nevada, pero yo sé por experiencia que la nieve emboza el aparato. Ya tuve la experiencia. ;)

    El padre de mi hija suele decir que no sabe quien es "peor" si la niña o yo. En los sitios como las salas de espera (notario, hacienda, médico,...) nos da por hacer el bobo y él pone cara de esquenolopuedenevitar y, a veces, incluso nos "riñe". Jejejeje

    Por aquí no hemos visto salamandras pero tenemos unos lagartos que dan miedo.

    Besitos

    ResponderEliminar
  17. Ay Jimena, que olvidé que estabas en USA!! :)

    gemma, así que tú también eres de poco sentidiño no? hahahaha

    ResponderEliminar
  18. Meninheira!!!
    Fartei-me de rir, pois o meu filho faz precisamente o mesmo!.... E diz também que é neve!
    O estado da casa que aparece nas tuas fotos acontece com muita frequência cá em casa, porque o Pedro trabalha e adquire muito material informático para ele e para outras pessoas e estão sempre a aparecer cá por casa pedaços de esferovite que, antes que alguém dê por isso se transformam rapidamente em neve! É uma alegria!
    E sim, essa neve entope o aspirador, também já tivémos a experiência!!!! :)
    Mas nós também achamos piada e nem pensar em privarmos o pequeno de tamanha festa!
    Beijinhos
    Isabel

    ResponderEliminar
  19. Isabelinha, creio que estos meninos tenhem umas maes um pouco loucas né? :DDDD

    Um beijinho muito grande

    ResponderEliminar
  20. Somos umas mães que se divertem com eles e acham o máximo como é que por eles próprios descobrem uma semelhança entre flocos de neve e flocos de esferovite!... Eu cá rejubilo sempre com a sua criatividade!

    Beijinhos e obrigada pelas tuas respostas aos meus comentários

    Isabel

    ResponderEliminar
  21. Tens muita razao minha Isabelinha, mas no mundo onde vivemos o jogar e desfrutar com os filhos começa a ser coisa de loucos :(

    Mas eu gosto imenso de estar louca!!! XD

    Beijinhos para ti e obrigada pelos teus comentários. :)

    ResponderEliminar
  22. Moló esa tormenta casera, jajaja, aquí vamos más a lo grande, y nos las vemos con tornadooos, jajaja y ciclones, me parto!! un beso!!

    ResponderEliminar
  23. Y eso unido a vuestro desbaralle es mucho poder de destrucción eh? hahaha

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails