21 de dezembro de 2008

Estas últimas semanas

Xa teño rematada a nosa estrela da árbore, bem, aínda non está rematada de todo porque quero pórlle uns abelorios verdes paralelos ós laranxas do borde e probavelmente algo pendurado, aínda non o teño claro terei que ver que me vai pedindo pero este ano creio que xa fica así.

Os pequenos quixeron colocala eles, primeiro un, despois outro... hahaha, a verdade é que estou moi satisfeita co resultado final aínda que ten por aí algún erro claro, detalles das cousas feitas a man por primeira vez.

Déixovos unha foto da estrela en primeiro plano por se alguén se anima a facer unha para a súa árbore, a única condición e vir a ensinarma despois :)



Tamén rematei unha outra estreliña en feltro que foi a orixe da estrela grande da árbore.

Como á outra bordeille por detrás o ano.


Tamén xa teño case rematado un foguete que vai cara a lúa, só lle falta o astronauta!! Prometo ensinárvolo. Ademais atopei un fantástico tutorial para facer o nó francés e como non xa estou a maquinar onde o vou empregar.


Estivemos a facer cousiñas sacadas do Álbum Picassa de Sonia, non deixedes de visitalo pois ten moitos recursos do máis variado.


Atopoume outro blogue homeschooler: Escola em Casa "Dedicado a equipar famílias cristãs para a importante responsabilidade de dar a seus filhos uma educação escolar em casa dentro da ética cristã."


E xa por último partillo algúns dos meus recentes descobrimentos:

17 comentários:

  1. hola...no entiendo mucho pero con las fotos me basta, para decir que me encantan tu blog!!!
    si pudiera traducir como hacen las piruletas de arbolitos te lo agradeceria mucho....eh andado buscando recetas como no te imaginas....
    gracias por pasar a mi blog y tenlo por seguro que te vistare de nuevo!!

    ResponderEliminar
  2. Hola, bienvenida :)

    En la columna de la izquierda arriba de todo tienes un traductor al castellano para mi blog y para traducir las piruletas, usa el de google: http://translate.google.com/translate_t#

    Un besito y gracias por la visita :*

    ResponderEliminar
  3. Qué bonitas las estrellas!!!

    Un lujo de árbol...

    ResponderEliminar
  4. Jo, qué linda te quedó... Y con el año bordadito y todo... si es que estás en todo, gemeliña!!! Yo de mayor quiero ser como tú!!!

    Biquinets!

    ResponderEliminar
  5. Impresionante el álbum Picassa de Sonia... Uffffffff! Me mareé con tanto...

    ResponderEliminar
  6. halaaaaa! a min non me gusta demasiado o dos adorniños pero esa estrela "se sale" jeje

    besiños wapa

    ResponderEliminar
  7. Hola!! qué preciosa estrella!!!eres una artista! alfinal me he quedado sin terminar la guirnalda... y lodel abeto no tuve tiempo de colgarlo en el blog. He tenido dos semanas mortales, se me juntaron un montón de cosas... pero la guirnalda fijo que la acabo... además tienes que verla porque es de fieltro!! en fin quería saludar y decir... sigo viva. Besitos
    Esther

    ResponderEliminar
  8. cantas cousiñas, eu quero aprender!!!!!!!! na miña proxima viaxe a Galicia irei a Allariz entón....boas festas!!!

    ResponderEliminar
  9. Janil me ha encantado lo que los biquinets!! qué bonitoooooooo!!

    Belen gracias, me alegro que te guste toliña.

    Esther si yo te contara... llevamos todo el mes con varicelas, nos van cayendo uno detrás de otro :O
    Para el proyecto del abeto aún llegas a tiempo que todavía no he hecho el resumen, ains qué despisteeee.
    Espero ver esa guirnalda eh? aunque sea sólo un avance que ya me dejaste intrigada :)


    Un besito a las tres :*

    ResponderEliminar
  10. Vai Luíña vai, o sitio é máxico e de paso se non coñeces o pobo aproveitas que é bem bonito :)

    Un biquiño *

    ResponderEliminar
  11. agoriña teño xusto un anaco antes de comezar coa parafernalia que na nosa casa é moi tranquila: tres avós, os dous nenos e os seus pais , moi poucos, mesmo a comida será sinxela, os nenos están moi acatarrados... Vista esa estrela fantástica calquera día farás un sorteo'! non?! hehe, digo para contrarrestar o outro de que nunca toca. Eu aínda non sei se me sobrará algo das miñas obras do Nadal. O dito hoxe pola mañá,
    nós só adornamos o abeto artifical de hai anos con todo tipo de cousas: debuxos, crochet, bonecos. E galanos? teñen a teima de envolver bonequiños de plastilina en papel de envolver as mandarinas, pouco máis, nin fixen fotos, non me gustan demasiado as de interior no meu blog, pero veremos. Beixiños e o dito, a pasa-lo ben.

    ResponderEliminar
  12. Olivia!! encantaríame facer un sorteo para repartir a ilusión coa que eu participo nos outros, mas teño tan pouquiño tempo...

    Boas festas!! que pasedes unha boa noite *

    ResponderEliminar
  13. Que preciosidad de estrella, y yo sin ver nada porque en mi trabajo no me deja ver las fotos de tu blog últimamente...

    Te ha quedado un árbol precioso.

    Besos

    ResponderEliminar
  14. Gracias Azu :) y qué raro lo de las fotos no?

    Un besiño :*

    ResponderEliminar
  15. Lovely. Thanks for sharing on Wee Folk Art. I'm linking to your site on FaceBook. Wishing you and your family a blessed and Happy Christmas! BTW... your English is great :)

    ResponderEliminar
  16. Ohhhhhhhh Thanks a lot Kimara and happy, happy Xmas to your too :)

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails