16 de novembro de 2008

Rebughina

Eu vou "adoptando" palabras que me gustan independentemente da lingua na que nasceran aínda que teño que recoñecer que ás veces me miran raro hahahaha, mas ha palabras tan bonitas que non podo resistirme a elas e esta, rebughina (pronunciada coa h aspirada) é unha delas, trúxena de Andalucía, significa mistura e ven darlle título a esta regughina de cousas.

Atopei unha páxina con "etiquetas-de-propiedade-de-libros onde podes descarga-las gratuitamente, hainas de todo tipo pero son todas fermosísimas, unha para facer boca:


Tamén atopei unha tenda no Etsy onde podes mercar á túa familia, bem, nen tanto!! mercas unhas bonequiñas de madeira e eles pódennas personalizar creando a túa propria familia. Divertido verdade? Tamén o podedes facer vos mesmos, paréceme unha idea moi orixinal para regalar(nos).


E esta fermosa iniciativa para que as nenas etiópes teñan os pés secos, onde andan á procura de pés que creceran e mensaxeiros.
Se vos fixades no blogue teñen outra iniciativa en marcha: "Planta tu laboratorio".
Nós seguimos co noso proxecto trimestral adicado ós océanos e ós mares.
Así que esta fermosa acuarela de Geninne's Art parece que está feita para nos.
E a nosa última visita á casa dos avós xa cheira a nadal, a miña nai repartiu ananiños e bonequiñas para enfeitar a nosa árbore, fixádevos que cousas máis bonitiñas! e por suposto un billete pra ver se nos toca a tolería, digo, a lotería ;)

Edito e engado algo que se me esquenceu. Se queredes colaborar con unha ONG pero tendes pouco tempo a solución é facerse microvoluntario

12 comentários:

  1. Que etiquetas de livros mais bonitas! E por falar em livros, já ouviste falar no bookcrossing? É um clube de leitura e librtação de livros muito interessante. Por enquanto as minhas filhas ainda não estão inscritas, pois acho que ainda são pequenas demais para entenderem o conceito, mas daqui a um ano ou dois, planeio falar-lhes do assunto. Eu já me inscrevi, sou conhecida como Pequete. Podes ver o site geral em:
    www.bookcrossing.com
    A versão espanhola em:
    http://www.bookcrossing-spain.com/
    E a minha "bookshelf" em:
    http://www.bookcrossing.com/mybookshelf/Pequete

    ResponderEliminar
  2. Conheço, conheço bookcrossing mais nunca participei, nao sou quem de ceivar aos meus livros, ups! :)

    ResponderEliminar
  3. Cuantas cosas interesantes...

    Te voy siguiendo los pasos. Justo el viernes Tristany apareció con un atlas de lso oceanos que había cogido en la biblioteca, y creo que vamos a usar todo el material que tú enlazaste y el de Learning Page (nos gustan esos murales con todos los animales recortables que proponen) y hacer un proyecto sobre el océano :-)

    Besos

    ResponderEliminar
  4. Qué bien Azu!! podemos compartir proyecto trimestral!! :)

    ResponderEliminar
  5. Por cierto que ese es el mural que estoy pintando en el otro mensaje ;)

    ResponderEliminar
  6. Ah, vale...
    Yo hoy he impreso material sobre los tiburones.
    Besos

    ResponderEliminar
  7. Bonitos los muñequines de tu madre!
    Me chiflan los ex-libris! Siempre he querido tener uno, pero no acabo de encontrar el que me identifique... Voy pallá!

    Ufffff, es que éste post da pa mucho... me voy a seguir los links...

    Biquiños!

    ResponderEliminar
  8. Ah, las etiquetas de libros !! todos los cuentos en inglés que tenemos las traen y son .... preciosas, cada una con un dibujo relativo al cuento, no se por qué las editoriales españolas no copian esta idea.

    ResponderEliminar
  9. Janil, yo le hice hace muchos años uno a mi padre, lo que hice fué idear un anagrama en base a su primer apellido y o la verdad es que quedó muy bonito. Por cierto, gracias por recordarme el nombre, hay que ver cómo se estropea la mente hahahaha.

    Bego, bienvenida :)

    ResponderEliminar
  10. juasjuasjuasjuas! Me ganaste!!!!! Pero si yo comenté ahí!!!!!!!! Si es que me pones tantos links juntos que no doy abasto!!!!!!!

    Pues, seguramente debí verlo primero en tu blog y luego en el de Mo... (ainssss, si es que tengo un pedrusco por cabeza!).

    Lo cierto es que hacía días que lo tenía en borradores para publicar-lo, pero hasta ayer no encontré un momentín...

    grrrrrrrrrrr! Así que me GANASTE???????????

    UN BIQUIÑO,no más (jajajajjajajjaja)

    ResponderEliminar
  11. hahahaha te voy a suspender en atención locaaaaa hahahaha

    Por cierto, yo también guardo las cosas pendiente de publicar en borradores :)

    Un biquiño

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails