10 de outubro de 2008

Unha excentricidade de mimo!

Paideleo ven de pasarme un meme moi divertido que consiste en dicir que farías se foses millonario, pero non un calquera senón un millonario excéntrico. Así que a banda sonora do meme sería "Si yo fuera rico". Teño que confesar que me costou facelo porque teño alma de millonaria filántropa e a excentricidade debo tela moi agochada, pero rabuñando, rabuñando...
Aí vai o que me saíu!!

1. Mercaríame unha illa perdida no medio dun deses mares cálidos onde as augas son transparentes. E como estaría podre de diñeiro contrataría unha tropa que desfixera as tormentas e aquelas cousas que viñeran a amolarme o descanso.

2. Mercaría un camión tráiler para facer del un fogar para dar a volta ó mundo (cando estivera cansa de tanto viaxar iría darme un baño na miña illa) e estaría decorado ó xeito "Yellow submarine" :DDDDDD

3. Restauraría todos eses pequenos pobos da Galiza que están a morrer sen xente e encheríaos de vida!!

4. Mercaría o Amazonas, e tamén a Antártida, para conservalos por sempre xamais. E aproveitaría para ir visitar a eses pobos que viven case na idade de pedra.

5. Deixaríame de excentricidades e adicaríame a filantropía que é menos egoísta.

Gostaríame saber que excentricidades farían Janil, Airenita, e despois sigo que me reclaman :P


Continúo :D Olivia_P, Maxiavida, LM e a Nika

9 comentários:

  1. Mui ben feitos os deberes.

    Eu inventei o meme buscando calcetíns para o traballo que non estivesen furados. Traballo con botas de seguridade e o ferro da punta rilla tódolos calcetíns. E buscando calcetíns enteiros pensei: Quen me dera ser rico para non repetir calcetíns.

    A verdade é que de ser rico sería máis ben en plan familiar e sen muitas excentricidades como puxen que serían case soños irrealizables.

    Gustoume o da illa e de recuperar aldeas abandonadas.

    ResponderEliminar
  2. Eu rin moito coas túas excentricidades :)

    Un bico *

    ResponderEliminar
  3. ala vai! pois sim que é todo um reto... tamos saindo dum andazo de gastroenterite e em quantos nos recuperemos vamos tenta-lo. brigada
    beijo

    ResponderEliminar
  4. Vaia lm :(
    Pois recuperádevos pronto.

    Um beijinho *

    ResponderEliminar
  5. Vaime costar un pouco facelo porque non é que sea o sono da miña vida ser millonaria e ademaís excentrica nin máis nin menos jeje,pero alá vou.
    P.D:non puiden pasar antes porque estiven enferma pero xa vou mellorando.Bicos!!

    ResponderEliminar
  6. Vaia, outra enferma. Alédome de que xa esteas mellor Nika.

    O meme é moi divertido, un invento do Paideleo ;)

    Un bico

    ResponderEliminar
  7. non é bringadeira : )
    xa te lin, pero levo desde o venres bastante maliña, sen ánimos de nada, xa o farei, teño que facer o post do 15 de ooutubro, o do blogday, ganiñas que teño pero como me comprometín xa desde agosto...

    ResponderEliminar
  8. Ala, pois si que estades boas todas enfermas :(

    Ti tranquila, cando poidas, agora a coidarse.

    Un biquiño *

    ResponderEliminar
  9. pronto! tardamos mas afinal... beijos

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails