20 de novembro de 2009

I Jornadas de Criança Natural de Ourense

As Lerchas e A Esmorga organizan en Ourense as "I Xornadas de Criança Natural",
copio da web da esmorga:


Programação

20 de novembro (sexta-feira): Educar nos primeiros anos. Participa “Agarimar”, colectivo de maes e pais por uma criança alternativa. Às 20h00 no Centro Social SemUmCam (R/Vilar, 9)

21 de novembro (sábado): Parto Natural: situaçao nos hospitais galegos. Parto na casa. Interviram: Marisol de Diego (matrona do hospital de Ourense), María González (matrona do Hospital Comarcal do Salnés) e Nuria Otero (doula e integrante de O Parto é Noso). Às 18h00 na Casa da Juventude.

27 de novembro (sexta-feira): Recuperando a maternidade: a figura das doulas. Participam as doulas Luzia Titán, María Rodríguez e Patricia Álvarez. Ás 19h00 no Centro Social A Esmorga (R/Telheira, 9 -Zona Universitária).

28 de novembro (sábado):

Sesao pública de aleitamento materno. Ás 11h30 na Praça Maior.

Palestra-colóquio: o papel dos grupos de apoio à lactáncia materna. 12h30 no Centro Municipal de Promoción da Saúde (R/ Vasco da Ponte, 1 – ao lado do Conservatório de Música) Participam integrantes dos grupos “Un Coliño” (Ourense), “Mámoa” (Compostela) e “Deleite” de Vigo.

Introduçao à massagem para bebés, por Rosana Portela (educadora da AEMI) Às 18h00 na Casa da Juventude (R/Celso Emilio Ferreiro, 27)



Máis info: Alice Alonso (653 934 463); María del Molino (657761824)

Sem comentários:

Enviar um comentário

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails