12 de outubro de 2008

Xa empezo a estar preocupada :D

Seica está todo o mundo de sorteo!! e a min aínda non me tocou nada!! E a ti?
Polo de agora temos a Belén que lle tocou unha "mamaliguiña". A ver se temos sorte o resto. :)

Temos de sorteo a:
Aliena's Land, que mirade as cousas tan bonitiñas que fai:


Tamén temos a estherimenta, que sortea un dos seus broches "mariquitinas", que son bonitos de rabear


Está Fall in Style, que sortea unha sorpresiña, e mirade qué cousas bonitas fai:

(Ten a avoa ingresada por un infarto así que espero que lle deixedes tamén un comentario cheo de boa enerxía).

E para rematar (polo de agora), Berreca sortea unha bolsa supergato para ir ó super.


Meu Deus Janil, nen se che ocorra participar!!! Esta Magerit é pra min!!

EDITO: Para o concurso de Magerit pídese que digamos cal é a nosa canción neste momento. E a miña é "La araña pequeñita" LOLLLLLLL Estou todo o día a cantala por petición popular ou ben para adurmiñar ó pequeno, cando pasen os anos e outras cancións veñan a tomar o relevo esa será a canción que me faga recordar estos meses.
Non atopei a nosa versión exacta, pero o video aproxímase, esta é a que nós cantamos:

La araña pequeñita
Tejió su telaraña
Vino la lluvia
y se la llevó
Luego salio el sol
y la lluvia se secó
y la araña pequeñita
otra vez tejió.

Moita sorte a todas!!

7 comentários:

  1. mimá que de cousas se sortean!!! Espero que che toque algo je je
    bicos

    ResponderEliminar
  2. hahaha, mira que aínda non me tocou ná eh?

    Un biquiño

    ResponderEliminar
  3. Ya hay ganadora del sorteo!!!
    http://adictaaloscomplementos.blogspot.com/
    ;)

    besines

    ResponderEliminar
  4. ei!!!

    Esa canción é Incy Wincy Spider

    Deberías cantala en inglés jajajaja

    http://es.youtube.com/watch?v=hyUAvodj0dA

    http://es.youtube.com/watch?v=laQJRI_jHBM

    ResponderEliminar
  5. hahaha mestou estresando! hahahaha


    Bem, xa de paso informo que eu non son a gañadora de Adicta a los complementos, ay que ver eh? hahahaha

    ResponderEliminar
  6. Alguno nos tocará, no? Yo no sé ni dónde me apunté ya... espero que me avisen si me toca!!!!!!!! juasjuasjuas (se nota la poca confianza en ganar... antes me apuntaba en un papelito dónde concursaba, pero desde que me tocó la Magerit, ya no confío en que vuelva a tocarme ni un reintegro!!!!!!!). Por cierto, ayer por la noche vi lo del sorteo de Cristina y lo primero que pensé fué en avisarte a ti. Todavía no me he apuntado,pero siento decirte que estoy e ello! ;) Todavía tengo pendiente lo de la cadena (con lo del margen de un año me he repantigado un poquitín... :S).
    Sabes que cuando subí lo de Imaginarium pensé en proponerte que lo incluyeras en tu proyecto semanal??????? Te lo juro! Luego lo vi y y no te dije nada... A ver si tenemos tiempo y podemos hacerlo para esta semana... En el blog de uncentimo ya se hicieron una, viste el post? Creo que la difusión en los blogs de este tipo de iniciativas es buenísima.


    Biquiños!!!!!!!!!!!!!! (me enrollo como una persiana...)

    ResponderEliminar
  7. :LOL: tú como yo, que me apunto y luego ni me acuerdo de ir a mirar, un desastre!! (por cierto que yo todavía espero un regalito de alguien que no quiero señalar, ejeeemmmm, y no es por presionar eh? hahha)

    Viste mi comentario en el de Magerit? pues búscalo hahahaha

    ¿Cual es el blog de uncéntimo? Le voy a proponer que lo incluyan en el proyecto.

    Petonetes (enróllate que me encanta!)

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails