22 de abril de 2009

Mercores de primavera

Pois si, esta semana tamén hai novos ;)
A ver se me poño un día a engadir todos os blogues que fun poñendo nos posts do mércores, se alguén leva o traballo que me avise e xa non o paso eu, algunha voluntaria? :D


Teño que agradecer tanto mimiño que me dades, non sei se son merecedora de tanto premio e tanto cariño. Moitísimas grazas!!

A profe Noemí do blog de Iris, concedeume o Premio Symbelmine (no me olvides), "Con él se pretende agradecer a los blogs premiados su trabajo y esfuerzo".
E o requitito é que teño que escoller 7 blogues ou sitios de Internet que pola súa calidade, afinidade ou calquera outra razón, conseguiron estabelecer un vínculo que desexo reforzar e premiar cun "no me olvides". E non quero esquecerme de:
  1. Maite, de Adivina cuánto te quiero
  2. Silvia, de Creciendo Unidos
  3. Paula, de Aprender Sem escola
  4. Marcela, de Lo que hacemos juntos
  5. Abby, de One crayola
  6. Isabelinha, de A escola é bela
  7. Ana Paulina, de La mamá gallina y sus cuatro pollitos

E dende Papacontos (o blogue dos nenos de primaria do CEIP Luis Pimentel) mímanme co Premio "Olha que blog Maneiro" que por aquí "traduciríase" como "olla que blogue tan feitiño".
E téñolle que pasar o mimo-premio a 10 blogues!! !válgame dios! :DDDDD os meus elixidos son:
  • tAmoMolt, porque non só o blogue é ben feitiño, senón que a roupa que vende é unha preciosidade!
  • Alas y aletas, que ten un dos blogues máis tenros da blogosfera homeschooler.
  • Xiula Maula, ide, ide ver qué bonitiño o ten!
  • mi hijo mi maestro, a quen a síndrome do niño lle chegou ó blogue
  • El fallo positivo, unha xoia informativa cunha imaxe ben bonita
  • Gisele Jaquenod, outra xoia para a vista (e cunhas plantillas preciosas de balde!)
  • Zait, feitiño en varios sentidos, na vista, no ouvido,...
  • Hasta la luna ida y vuelta, otro blogue que da gusto velo!
  • Monimenuts, gústame a imaxe tan limpa que ten, tan bo de ler.
  • Creciendo unidos, porque ten un montón de pequenas sorpresas na entrada
E a miña xemelguiña Janil deume este mimiño que tampouco tiña e dín que teño que escoller outros dez blogues??? arf, arf, arf hahahaha.
Todos os que estedes a ler este post dádevos por mimados, este é un mimo urbi et orbi!! ala!! pa máxíca eu!! ;)



Esta semana a casiña para o pobo que vou montando (na miña cabeza, claro) é en honor a Dióxenes :D
Vía Reel furniture
Por veces paréceseme a un horreo vikingo e outras tenme un aire mongol. A vos a que vos recorda?

E xa postos a seguir soñando... O próximo bebé que teña levará istos incríbeis peuguiños de Mahar Drygoods (non deixedes de visitar a tenda porque vos vai gustar).

Non vos parecen a cousa máis bonita e alucinante que pode levar unha bebiña?

E falando de cousas dos blogues... Non sei a vos pero a min faime moita ilusión que me resposten cando deixo un comentario e por iso cando os deixo acostumo a deixar marcada a casilla para que me manden un e-mail se recibo resposta (aínda que teño que dicirvos que ás veces non funciona) e tamén por iso teño activado que cando alguén escreba un comentario no meu blogue me chegue un aviso por e-mail, ademais como che di onde se deixou o comentario é máis doado de atopar cando se trata de mensaxes "antigas", se non tendes os comentarios moderados é un bo xeito de non deixar ós invitados coa palabra na boca ;)
Se vos interesa activalo está no Panel de control do voso blogue, na pestana de "Definiçoes" (non sei como aparecerá noutras linguas, é a segunda pestana) dentro da sección de comentarios, abaixo de todo pondes o e-mail a onde queredes que vos cheguen as notificacións. :)

Por certo, tamén en "definições", onde pon "básico" podedes facer unha copia de seguridade do blogue na ligazón "exportar blogue" Coidadiño que ó seu carón está a de "eliminar blogue"!!

E compártovos outras das cousas que me fan gañar tempo. Xa vos falara do bloglines, co que estou encantada a pesar de fallar tan a miúdo, e hai pouco descubrín que se poden deixar os comentarios preparados para que se publiquen un día e unha hora determinada (aínda que xa sabedes que algunha vez se escaparon por non calcular ben hahaha). Deste xeito, cando teño tempo preparo varias entradas ou as deixo a medio preparar (como é no caso do "Diario de una mujer..." Ipe) e vanse ceibando soiñas :D

E xa para rematar quérovos falar da miña última descuberta, que non é visual senón auditiva, espero que vos goste tanto como a min e cando escoitedes a Lisa Hannigan pensade que seguramente eu tamén a teño de fondo, déixovos un vídeo marabilloso que tamén podedes ver na súa web (que por certo é moi costureira hehehe).

21 comentários:

  1. buen día guapa y GRACIAS !!

    con lo de los comentarios yo estoy un poco perdida y no sé si los contesto todos...si no te conteste, I´m sorry!!!

    los patines de lana son preciosos

    1besote

    ResponderEliminar
  2. Ay no, pues ahora no te respondo, ala!
    hahahaha

    Tu siempre contestas Marceliña :)

    Un besiño *

    ResponderEliminar
  3. Jajajajaja... touche!! Lo sé, lo sé... mi problema esta en que hay una pregunta difícil... "¿que ves desde la ventana?"... y hay días que no sé en que ventana voy a estar... ni que se va a ver, oír u oler desde ella... de hecho aún no se donde voy a dormir el próximo viernes (ufff espero que en la calle no)... pero la entrada esta a medio hacer, cualquier viernes te sorprendo.

    Muac, muac

    ResponderEliminar
  4. Tal y como lo dices, cualquier día te quitan la custodia XDDDDDDDDDDDDDDDDD

    requetemuacssssss :)

    ResponderEliminar
  5. Obrigada, obrigada pelo miminho!
    Assim que tiver oportunidade lá o vou divulgar...
    Muitos beijinhos
    Isabel

    ResponderEliminar
  6. Isabelinha, os meus miminhos nao venhem com obriga nenhuma ;)

    Um beijinho *

    ResponderEliminar
  7. Meninheira, que honor recibir de ti mi primer "mimiño", te cuento que sentí un calorcito rico en el corazón. =)
    Besos.

    ResponderEliminar
  8. gracias!!!!!!!!!!! Yo soy un poco desastre con los comentarios y no habia visto esta opcion del email. la voy a activar con este comentario :)

    un abrazo

    ResponderEliminar
  9. Uno de los nuevos placeres que he descubierto en la vida, es entrar en este blog por la mañana, para ver si la tierra sigue dando vueltas. !Y nunca me decepciona!.Un abrazo Meni

    ResponderEliminar
  10. Ohhhhhhhh qué bonito Madalen, eskarrikasko!! :)

    Un besito grande

    ResponderEliminar
  11. Ana Paulina cuánto me alegro!! los mimiños dan tanto gustiño ¿verdad? :)

    Maite yo soy un desastre en general, por eso tengo tooodo activado XD

    Un besito para las dos :*

    ResponderEliminar
  12. hahaha eso qué esssss? el modem? XDDD

    ResponderEliminar
  13. moitisimas grazas!!! sempre dan animo estas cousas pra seguir...por certo e ben fermosa a casiña!!! bicos.

    ResponderEliminar
  14. Es lo que se contesta cuando te dicen eskerrik asko, una especie de "de nada" (ez horregaitik, en euskaro), entre dientes, tímido de quien no sabe qué decir...Así somos por aquí, pues!!!

    ResponderEliminar
  15. Luíña é que o voso blogue é un tesouro!! :)

    Un biquño *

    Madalen hahaha, auténtico!!
    procuraré recordarlo para cuando lo necesite :DDDDD

    ResponderEliminar
  16. Muchísimas gracias Meninheira!!!! Me hace mucha ilusión recibir un premio tuyo!! A veces no me queda mucho tiempo para sentarme ante el ordenador , así que por eso sintetizo tanto la información. Por eso me agrada tanto las razones que das para premiarme. Muchísimos besitos guapa!!!

    ResponderEliminar
  17. Wow Meni! Gracias por los premios! Asi que Ipe se va a animar? Como que esperas no dormir en la calle Ipe, pos en que andas? :D
    Que gusto estar de vuelta!

    ResponderEliminar
  18. moni, me alegra muchísimo que te gustara :)

    Silvia, en dónde anda Ipe es mejor no saberlo hahahaha

    Un besiño grande para las dos!!

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails