11 de fevereiro de 2009

Mimiños pendentes

É unha vergonza pero teño unha chea de mimiños pendentes, así que de hoxe non pasa!!
Xa sabedes que a lenda di que se non se quere acabar vítima dunha maldición blogueira, hai que continuar o mimo-meme-premio, pero tranquilos porque eu xa lles fixen un contrafeitizo e non pasa nada se non se fai ;)

A miña xemelguiña Janil concedeume este mimo-premio hai un millón de anos:

Tócame respostar unhas cantas cousas:

1. Comida preferida da infancia: Pois o chocolate, claro!! e continúa a ser a miña comida preferida :D
2. Programa favorito da miña nenez: Bufff, hai taaaanto hehehe. Encantábame "La Bola de Cristal" ("viva el mal, viva el capital"), "Verano Azul"...
3. Que recendo recórdanos á nosa nenez: Sen dúbida o cheiro da roupa de cama secada na leira ó sol.
4. Cantante de aquel entonces: ummm, "Enrique y Ana", e os Pallasos da tele, os "Parchís" non me facían moita gracia.

E agora os meus mimados (seica teñen que ser 4), se penso nun blogue que fomente a unidade e a armonía véñenme a mente os blogues de:


Tamén me deu un premio Ale de Cuatro en la cama.
E tamén hai que respostar a unhas preguntas:

1- Endexamais publicaría no meu blogue:
Algo que fora contra os meus principios
2- Mencionar algo que sempre aparece no teu blogue.
Unha imaxe, gustame que o meu blogue sexa moi gráfico :)

E teño que premiar a 5 mamás:


E dunha linda Estrela tibetana (Aprender sem escola) recibín estoutro premio:

Que eu teño que pasar a outras mulleres pois é un premio só para nós, porque nós o valemos :D e voullo dar a esos blogues que son un tesoro para min, pola cantidade de recursos que comparten:


A fantástica artista que está tras Mi mommy y sus ideas, Gracia, concedeume este premio:
Que eu comparto con 5 mulleres tamén moi creativas:
  • Olivia, que me ten namorada coas súas sardiñas voadoras.
  • A Tartaroucha, que fixo unha boneca preciosa.
  • Virginia, que tedes que ir ver as preciosidades que cose.
  • Á toliña de Espita, que ademais de facer unhas cousas fermosas coas mans fai algo aínda máis fermoso todavía: facernos rir!
  • Esther, co seu blogue que é unha delicia para os ouvidos

E a miña xemelguiña voltoume conceder un premio hahaha:
E eu voullo dar a:

Hai uns días, Merche (Mi mami es logopeda) concedeume o Premio Dardo

«Con el Premio Dardo se reconocen los valores que cada blogger emplea al transmitirlos como culturales, éticos, literarios, personales, etc., que, en suma, demuestran su creatividad a través del pensamiento vivo que está y permanece intacto entre sus letras, entre sus palabras. Esos sellos se crearon con la intención de promover la confraternización entre los bloggers, una forma de demostrar cariño y reconocimiento por un trabajo que añada valor a la Web".

E eu concédollo a:

E hoxe Emmanuel de Aprendiendo historia (blogue do que xa vos teño falado por terme enganchada co seu relato da infancia a través dos tempos) deume este mimiño:
Que leva consigo o compromiso de escreber unha lista de 8 cousas coas que soñas, e eu soño tantas cousas que a miña lista sería interminável!
  • Como Emmanuel soño cun mundo que saiba vivir en paz
  • Cun mundo que non estea a morrer polas feridas que nós lle facemos
  • Co sorriso dos nenos que non teñen que ir traballar, nin padecer as guerras dos maiores
  • Tamén postos a pedir, pois pido a fin deste anacronismo que é a monarquía
  • E xa os meus últimos soños son para a miña pequena familia e xa todos podedes imaxinar cales son.
E teño que darllo a 8 blogues porque si non o Emma bótame unha maldición, pero como non vai vir comprobalo (espero, ains) so vou premiar a dous blogues e mentras vou pensando no contrafeitizo.
And the winners are:


EDITO:

Como xa me preguntáchedes algunhas como funciona isto dos mimos-memes-premios vou explicar.
Estas cousiñas son agasallos que se fan os blogues entre eles e soen ter unhas "normas" que varían duns a outros, por regla xeral sempre hai que nomear a quen che otorgou o premio e darllo a outros blogues da túa eleccións (o número varía según o mimo-meme-premio), a maiores algúns teñen como norma respostar unha serie de preguntas (como hai algún por aquí). E tamén é "obrigado" non romper a cadea (por iso das maldicións hahaha) e seguir pasando o conto a outros, eu fixen o contrafeitizo e por iso non estades obrigadas (maioría de mulleres manda) a seguilo, é voluntario.

28 comentários:

  1. Vaya!! casualidades de la vida... venía a dejarte un enlace y veo que en tu nominación de los Premios Dardo señalas a Darabuc y en mi entrada de hoy los he enlazado :D jejejeje, el mundo bloguero también es un pañuelo.

    A lo que venía...http://centros.edu.xunta.es/ceipdefrions/webantiga/idiomas/espanol/descarga.htm por si no lo conoces ;)

    Un beso

    ResponderEliminar
  2. Hola Merche :)

    Creo que aquí también se aplica el refrán de "Dios los dá y ellos se juntan" :D

    Un besito y gracias por el enlace, voy a ver qué es :)

    ResponderEliminar
  3. Vaya, cuanto premio!!! Aún no se de que va esto de los premios pero veo que estais todas muy puestas, jeje. Ya me ire enterando.
    Besos

    ResponderEliminar
  4. Querida amiga... consigues emocionarme!... gracias por tu consejo, me encantó!!...

    Muchos premios más para tí!!!! :)

    ResponderEliminar
  5. Guaaauuu, muchas gracias por el "blog de ouro" :)))

    Madre mía, cuantísimos "mimiños pendentes". No me extraña, es que tu blog tiene algo especial, además de que para mí es un curso de galego virtual, jejeje. Me encanta.

    1 beso

    ResponderEliminar
  6. Cantos premios!! Noraboa.

    O de "Enrique y Ana", tamén os escoitaba daquela, hoxe paréceme algo patético. Prefiro os pallasos da tele.

    Un saúdo.

    ResponderEliminar
  7. gracias, meninherira!!! (ahora, qué tengo que hacer??) besos

    ResponderEliminar
  8. ben, ben , cantos mimiños, miñamadariña que imos tod@s ben servidos, hehe, graziñas pola honrosa mención, mira isto, é doado, fermoso, eu tamén quería facer unha lata, espero que logo non digan que copiei, ains mira que maravilla http://flickr.com/photos/66187156@N00/1067011178/in/set-72157594343700268/
    as seguintes son menos espectaculares e se non fose pola pouca rixidez da lata estaban máis que ben
    http://www.etsy.com/view_listing.php?ref=sr_list_1&listing_id=19476351&ga_search_query=sardines+crochet+tin&ga_search_type=tag_title

    http://www.etsy.com/view_listing.php?ref=sr_list_1&listing_id=20087414&ga_search_query=sardines+crochet+&ga_search_type=tag_title

    ResponderEliminar
  9. hahaha iba ir a avisaros de vuestros premios pero ya veo que habéis venido a recogerlos :DDD


    Sandra, ya te caerá alguno, ya :)

    SaritaSopita, me alegro un montón de que te gustara :D

    Xía!! gracias a tí :)

    Pilar, voy a pedir que me contraten como promotora de gallego hahahaha

    Carlos :) aquí poderíamos cantar aquelo de "y cómo hemos cambiaaaadooo, qué nos ha pasaaado..." hahaha

    Maite, ahora si quieres lo repartes :) Tienes que poner la imagen en tu blog, responder a las preguntas y dárselo a 4 blogs.


    Gracias a todas (Carlos, tí tamén) por la visita y vuestros comentarios.

    Un besazo!!

    ResponderEliminar
  10. Olivia... qué pasada o flirck ese!! alucinadiña estou!!

    O da lata, pois eu penso copialo en canto poida hahaha e será unha copia pero que lle queres? eu non a vou vender, é algo pra min ;)

    Un biquiño :*

    ResponderEliminar
  11. Muchas gracias!!!! eres un encanto y tu blog merece muuuchos premios!!!
    Esther

    ResponderEliminar
  12. Ah!! Obrigada!! Que querida que és!! Vou pôr no blog com muito orgulho! Agora é suposto passar a outras?
    Um beijinho!

    ResponderEliminar
  13. Estoy colapsada!! 3 premios en 5 días... claro que nada que ver con la lista de premios, memes, mimos que tú luces... solo que a mi se me acaban las relaciones... todas mis amistades virtuales blogeras ya na sido premiadas... habrá que repetir.

    Un millón de gracias por el detalle y por el cariño.

    Por cierto, precisa Betty Boop.

    ResponderEliminar
  14. moitisimas gracias linda!!! a verdade é que sempre fai ilusión un premio!!!!
    noraboa a todolos premiados!!!
    bicos.

    ResponderEliminar
  15. Moitas grazas, faime moita ilusión que visites o meu blog "Dúbidas sobre a lingua".
    Eu son unha fiel seguidora do teu blog, pareceme unha marabilla.
    GRAZAAAAAAAAAAAAAAAS
    Un Bico

    ResponderEliminar
  16. Aaaaaaaaala!!

    Qué honor!! Muchísimas gracias, Meninheira. Me siento muy halagada.

    No sé muy bien como va esto ya que es mi primera vez pero ahora lo leo con calma.

    Gracias.

    ResponderEliminar
  17. Esther, gracias a tí, porque eres clara y cristalina :)

    Virgínia! nao é obrigado passar a outras, mas se gostas... ;)

    Ipe, aún me estoy riendo con tus palabras hahaha, en mi caso tenía (aún me queda uno) un montón pendientes y el detonante fué Emma hahaha así que ahí tienes un culpable hahaha

    Lúa, o merecedes!! :)

    Dilaida, debería visitarte máis!! porque bem... so tes que lerme hahaha. Grazas polas túas palabras :)

    Gemma, me alegro un montón que te gustase :)


    Un beso a todas, me encanta que os gustase, cuesta tan poquito hacernos sonreir ¿verdad?

    ResponderEliminar
  18. Halaaaaaaaa que de premios!!!
    Mi madriña querida do Carme!!! :P je je je

    Graciñas non sei que fixen para merecelo pero graciñas!!!

    bicossssssssss

    ResponderEliminar
  19. jo, que dulce, muchas graciassssssssssssssssss!!!

    1beso!

    ResponderEliminar
  20. Muchísimas gracias guapa!!

    Me encanta recibirlo y más de tí que cuando te leo en gallego me recuerdas la tierra de mi madre y mi abuela que también siento parte de mi.

    Biquiños

    ResponderEliminar
  21. Anda! No sabía que eras medio gallega Sylvia :D qué casualidad!

    Me encanta que te encante :D

    Un petó

    ResponderEliminar
  22. Aiii, a menudas horas chego, eh?
    Ando deixando entradas programadas cando teño un tempiño para escribir, pero ler léote cada día, que menudo ritmo levas, nena!

    Moitas grazas polo mimiño, este outro vai para ti :*

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí y dejarme tus palabras :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails